Spring naar bijdragen

zondag 1 december 2024

Aanbevolen berichten

15 uur geleden zei Yvonne:

@bumperjim ik hoop dat het inmiddels weer goed gaat met Vlinder? Kan me indenken dat je dat er even niet bij kon hebben. Maar, en je weet het zelf als geen ander, drinken maakt het niet makkelijker... stoppen man, je ging zo verschrikkelijk goed. Sterkte... 

Beetje laat antwoord 😁 Ach ik kan het er wel bij hebben, je neemt een dag vrij, snel naar het ziekenhuis in de Stad, uitzoeken wat er ad hand is, wachten, lang wachten, en uiteindelijk weinig concreets. Mentaal niet echt heel moeilijk allemaal maar toen had ik al lang verzonnen dat er bier moest komen. Het is puur de verslaving die spreekt. Nee, zo goed ging ik niet hoor, ik zat een beetje in een niemandsland te "matigen" zonder limiet of doel, maar ik trek nu de conclusie dat dat niet kan als alcoholist want het gaat vanzelf weer fout. Er moet wel een doel zijn en een motivatie, dus ik ga nu weer met een app in de slag om netjes te boekhouden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Yvonne:

@Smaragdiede tijden van 10, 15 of meer pagina's per dag lijken voorgoed voorbij. 

Maar dat was voor veel mensen toch ook een verslaving eigenlijk?

Voor mij wel iig. Ik zit veuul te veel op de telefoon, nog steeds en het wordt steeds erger. Instagram scrollen. En het gekke is dat je daar echt niks interessants ziet. Ofwel het doet me niks ofwel ik zit me te ergeren. En dan wel doorscrollen.

Het enige doel is, geloof ik, dat brein in standby en gewoon gedachtenloos scrollen 🙈

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...