bumperjim Geplaatst 27 november Rapport Share Geplaatst 27 november Wij gingen dan met het gezin uit eten. Vakanties naar het buitenland betalen ze mooi zelf π Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 november Rapport Share Geplaatst 27 november Ik bedoel eigenlijk dat mijn dochter niet is uitgenodigd. Bijna de hele klas wel. Dat vind ik rot voor haar. Zij lijkt er niet mee te zitten. Niet erg tenminste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 28 november Rapport Share Geplaatst 28 november (bewerkt) 8 uur geleden zei Lika: Ik bedoel eigenlijk dat mijn dochter niet is uitgenodigd. Bijna de hele klas wel. Dat vind ik rot voor haar. Zij lijkt er niet mee te zitten. Niet erg tenminste. Dat hadden wij ook met de holenbeer. Die heeft geen vrienden overgehouden van de middelbare school. Toen ging ze studeren en had ze ineens een hechte groep om zich heen. Laat het maar gewoon gebeuren π«ΆπΌ 28 november bewerkt door bumperjim Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden