Spud Geplaatst 7 december Rapport Share Geplaatst 7 december @Smaragdie, heel leuk, dankjwel! @Bob, wat een verrassing, nog een gedicht, helemaal top! Dankjewel voor het organiseren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 11 december Rapport Share Geplaatst 11 december Ik hoop dat het de stille, het niet helemaal hebben laten afweten. Voor zichzelf niet ten eerste, maar voor de rest ook niet. Sta op en doe weer lekker mee op ADB. Je hoort er gewoon bij. In je holletje kruipen is ook niet helpend zullen we maar zeggen. Ik hoop jullie graag weer op het ditjesdatjes draadje te lezen en dus een beetje te zien. En als er nog een gedichtje voor een ander zit? Dan heb je een herkansing tot het einde van het jaar. Want weet je, Santa claus staat nu klaar om jullie te helpen met zijn dikke sigaar. En anders, denk ik dat iedereen hier op het forum zich wel een beetje zorgen maakt, dus laat gewoon wat van jullie horen. Tine en Bob reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden