Spring naar bijdragen

Weekend!!

Aanbevolen berichten

Weekend!

Het moment waarop ik me eerder helemaal klem zoop. Hele weekend drank. 

Nu heb ik zoveel te doen en zoveel wat ik zou willen doen.  Geen tijd voor drank. De behoefte is er niet. Een fase van mijn leven afgesloten. Het heeft me in 3 weken tijd al zoveel gebracht dat ik nu in de spiegel kijk en denk :" hoe heb ik altijd die man kunnen zijn die zijn tijd verderf met passief op bank zitten drinken en roken. " Nieuw fase is aangebroken. Nu merk ik pas hoe dom drank je maakt. De hersenen functioneren slecht...merk dat m'n verstand weer geneest. Weg met drank!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht meer dan een half jaar geleden toen ik volledig nuchter was, dat ik 'bijna' al mijn uren die ik anders aan middelen besteedde, 'moest en kon' opvullen met afleiding, dingen doen, dingen plannen. Aangezien ik nuchter was had ik daar toch de energie voor?

Maar ik vergat om ook ontspanning in te plannen voor mezelf, ik rende mezelf namelijk voorbij.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Freekie:

Ik dacht meer dan een half jaar geleden toen ik volledig nuchter was, dat ik 'bijna' al mijn uren die ik anders aan middelen besteedde, 'moest en kon' opvullen met afleiding, dingen doen, dingen plannen. Aangezien ik nuchter was had ik daar toch de energie voor?

Maar ik vergat om ook ontspanning in te plannen voor mezelf, ik rende mezelf namelijk voorbij.. 

Dank voor je post. 

Merk inderdaad ook dat ik de neiging heb mezelf voorbij te lopen. Zoveel energie, zoveel wat ik kan doen. Morgen lekker uitwaaien en plezier maken. 

Vandaag lekker hout aan het kloven geweest. Even fysiek aan de gang. 

Mooi dom werk waarbij ik m'n hoofd tot rust kan brengen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...