Kore Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Tida,Ik droomde ook vaak van baby's.Voor mij hadden {hebben} die de betekenis van het kind in mijzelf.En al die huizen die je overal op de wereld hebt, vind ik fascinerend,ook je droom van vannacht, trouwens.Wat ik daarvan het mooiste vind, is dat je 1,5 miljoen nog op zak hebt ipv uitgegeven aan een huis dat helemaal jouw smaak niet is.Leuk he...dromen.Jammer genoeg onthou ik ze de laatste tijd nog maar zelden, maar wie weet komt daar nu weer verandering in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Gelukkig ben ik van m'n terreurdromen af, dat was echt vreselijk angstig. De nachtmerries die ik nog wel heb zijn ook niet fijn maar ik droom tenminste. Als ik niet droom dan ligt alles echt stil.Die huizen en het reizen, ja, dat vind ik ook bijzonder. Ben heeeeeeeeeeel erg vaak verhuisd en veel gereisd dus misschien heeft dat er iets mee te maken. Meer dat ik weg wil, lekker rustig op een prachtige plek. Als de verdrinkende baby's op het kind in mij slaan.....dan is dat aan het verzuipen Zou best kunnen want ik voel me vreselijk verantwoordelijk terwijl ik maar niet vooruit kom.Hé, 9 en een half miljoen nog!! Wie weet winnen we de 10de echt iets? Met 50.000 zou ik helemaal blij zijn. Dat bedrag is voldoende voor de hele studie van onze zoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Vannacht droomde ik van een hek met prikkeldraad en ik wist ook dat er stroom op stond, achter dat hek koeien, mijn vriendin wist een methode om over het hek te komen (een opstapje), terwijl ik wist dat ik het niet zou aangaan... In de verte zag ik een koe los lopen en... het hek bleek daar een stukje open te zijn. De koe stond er voor. De droom stopte hier.Ik heb het idee dat er een blokkade is, die ik misschien teveel voor ogen heb, waar anderen wellicht geen moeite mee hebben en verlies uit het oog dat in de verte de blokkade kan worden opgeheven.Dit zou kunnen overeenkomen met een werkelijke situatie nu in mijn leven, eentje die ik niet wens aan te gaan, die me letterlijk blokkeert, en mogelijk moet ik meer vertrouwen hebben in de verre toekomst?Pff, en opstapjes?.... hulp van anderen meer toelaten?Ik houd heel erg van dit soort dromen, hoe kort dan ook.Onlangs droomde ik van gepantserde huizen....oeps! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Voel je je opgesloten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Tida, ik ben natuurlijk óók een stukje (geest) van die vriendin, die een opstapje heeft om over dat prikkeldraad heen te komen.... en een koe die in de weg staat daar droomde ik in het verleden ook vaak over; toch is daar in de verte ook een stukje omheining weg (toekomstmogelijkheden?)Ik denk niet dat het om opgesloten voelen gaat. Het heeft wel te maken met vrijheid, in die zin dat ik misschien worstel met afhankelijkheid versus onafhankelijkheid en dat ik uit die vraagstelling niet goed komen kan nu. Terwijl er in mijn leven wel veel belang is nu aan antwoorden...."Geduld", zegt een engelenkaartje dan...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Het klopt als je voelt dat het zo is. Dromen kunnen vaak helpen jezelf beter te begrijpen in het nu. Ooit hoorde ik: "Als je denkt dat je geen nieuwe stappen zal zetten dan gebeurt dat ook niet". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 even uppen voor zonnetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden