Flipje Geplaatst 3 augustus Rapport Share Geplaatst 3 augustus Goedemiddag allemaal. Zo’n 10 jaar geleden heb ik me al voorgesteld maar ben lang weggegweest dus kan het geen kwaad dat nogmaals te doen. ik ben een gescheiden vader van 51 en heb jonge kinderen in co-ouderschap. tot mn scheiding 3 jaar geleden had ik hoofdstuk drank redelijk onder controle. Nu is het weer behoorlijk mis dus vandaar dat ik mijn profiel op dit forum maar weer eens oppoets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 augustus Rapport Share Geplaatst 3 augustus welkom terug dan Flipje. laten we hopen dat je in de 2e ronde betere resultaten behaalt. Het is zo de moeite waard joh. Flipje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 3 augustus Rapport Share Geplaatst 3 augustus Goed dat je het forum teruggevonden hebt, @Flipje. Maak er maar gebruik van. Flipje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden