jowan Geplaatst 25 september 2012 Rapport Share Geplaatst 25 september 2012 Hallo medeforummers, Ik ben in afwachting van een detox en vervolgens een opname in een kliniek. Nu kan ik wel vanalles in mijn hoofd halen, maar zijn er hier mensen met ervaring die dat willen delen? Het gaat me daarbij niet alleen om de therapiën, dat zal van kliniek tot kliniek verschillen, maar om dagelijkse zaken, de was doen, sporten, contact met buiten houden en zo. Iemand die me wil helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 september 2012 Rapport Share Geplaatst 25 september 2012 Hallo jowan, zoals je zelf al stelt, elke kliniek is anders, is ook net van wat er bij jou past. Ik heb er in diverse gezeten (helaas) en wil je gerust van info voorzien. Ik praat dan wel over 1998 t/m 2008. Zal met de tijd wel het één en ander veranderd zijn ( hoop ik dan maar !) Misschien heb je er iets aan. Alléén via PB aub. Plaats evt. de vraag bij "vraag het de hulpverlener", zou ik zeker doen ! succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 september 2012 Rapport Share Geplaatst 25 september 2012 Ik heb er ook twee keer in gezeten, vrees ik. Wat ik je kan vertellen is dat ik heel bang was, en het uiteindelijk beter meeviel dan ik verwachtte. Veel moed en succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 september 2012 Rapport Share Geplaatst 26 september 2012 Geen ervaring Jowan maar heel veel sterkte in de aanloopfase en alles wat je alvast kan minderen zal je helpen lijkt me zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden