Claudius Geplaatst 5 mei Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei Goeieavond @Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 5 mei Rapport Share Geplaatst 5 mei 3 uur geleden zei Musashi: Die staan allemaal mooi verfrist in een halve driehoek. Een halve driehoek is toch ook een driehoek? Hier kan @Kohtje misschien wel iets wijs over zeggen. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 5 mei Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei Niemand wil met mij praten. Ik bleef soms tot vier uur op om te praten met een tiener. Nooit zoveel gepraat als met haar. Ze wou van schrijven haar beroep maken. Ik hebben nooit haar dikke boek gelezen dat ze geschreven heeft. Ik mis de gesprekken met haar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 5 mei Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei Ik had juist een mislukt gesprek met teleobthaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 5 mei Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei Blijkbaar mag. In daar maar een maal per dag naar bellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 5 mei Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei Ik ga proberen te slapen met mijn Femke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragdie Geplaatst 5 mei Rapport Share Geplaatst 5 mei (bewerkt) 56 minuten geleden zei Claudius: Niemand wil met mij praten. Ik bleef soms tot vier uur op om te praten met een tiener. Nooit zoveel gepraat als met haar. Ze wou van schrijven haar beroep maken. Ik hebben nooit haar dikke boek gelezen dat ze geschreven heeft. Ik mis de gesprekken met haar. Sorry ik ken dit verhaal deels en ben ik nou 1 van de weinigen die dit zegt?? Hierdoor wil ik geen contact te intens met jou ivm mijn nichtjes zijn bv jonger dan waar jij het over hebt, waar je ligt jouw grens? Ik vind het niet gezond en ook eng en natuurlijk moet en mag je hier zijn. Maar hoe je op een alcoholisten forum hiermee om moet gaan weet ik niet. 5 mei bewerkt door Smaragdie Ik nuanceer mijzelf, ik haat pedofielen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 5 mei Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 52 minuten geleden zei Smaragdie: Sorry ik ken dit verhaal deels en ben ik nou 1 van de weinigen die dit zegt?? Hierdoor wil ik geen contact te intens met jou ivm mijn nichtjes zijn bv jonger dan waar jij het over hebt, waar je ligt jouw grens? Ik vind het niet gezond en ook eng en natuurlijk moet en mag je hier zijn. Maar hoe je op een alcoholisten forum hiermee om moet gaan weet ik niet. okee het spijt me . Ik heb een duidelijke grens maar ik kan niets doen aan mijn gevoelens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 5 mei Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei Mijn ex die ouder is als ik. had nooit problemen met mijn verliefdheden. Ik kan haar van de zelfde site die nu niet meer bestaat "Het schrijvertje " Een grote gedichten verhalen site en nog veel meer. Ik had gevraagd of er iemand met mij wou praten en daar kwam dan een veertienjarige die met mij wou praten . De belofte was nooit over seks gingen hebben. Wat we toch deden , ze vertelde me onder meer dat ze een morging after pil nodig had. Ik vertelde haar nooit ze nooit dat ze zeer mooi is. En ja @Smaragdie dit past hier niet. Wat ik nu heb is veel erger; ik wil seks met jonge mede werkers van de kliniek, ik word niet meer verliefd . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 5 mei Rapport Share Geplaatst 5 mei 1 uur geleden zei Claudius: Ik ga proberen te slapen met mijn Femke Welterusten @Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragdie Geplaatst 5 mei Rapport Share Geplaatst 5 mei 31 minuten geleden zei Claudius: okee het spijt me . Ik heb een duidelijke grens maar ik kan niets doen aan mijn gevoelens. Je mag voelen wat jij voelt zolang je de grens maar niet overgaat en respect hebt als iemand nee zegt. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 6 mei Rapport Share Geplaatst 6 mei 8 uur geleden zei Claudius: Mijn ex die ouder is als ik. had nooit problemen met mijn verliefdheden. Ik kan haar van de zelfde site die nu niet meer bestaat "Het schrijvertje " Een grote gedichten verhalen site en nog veel meer. Ik had gevraagd of er iemand met mij wou praten en daar kwam dan een veertienjarige die met mij wou praten . De belofte was nooit over seks gingen hebben. Wat we toch deden , ze vertelde me onder meer dat ze een morging after pil nodig had. Ik vertelde haar nooit ze nooit dat ze zeer mooi is. En ja @Smaragdie dit past hier niet. Wat ik nu heb is veel erger; ik wil seks met jonge mede werkers van de kliniek, ik word niet meer verliefd . Claudius jongen ga er nu maar rustig van uit dat geen enkele medewerker daar trek in heeft. En als dat idee er steeds achter zit moet je niet verbaasd zijn dat niemand met je wil praten. Je moet het niet zoveel aandacht geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden