Spring naar bijdragen

Pact...


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 1,8k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik ben Godsgelukkig dat er hier geen gremlins zijn overdag. Pas 's avonds na tienen. En in het donker herken ik ze niet altijd. Gromm.
Wil, ik heb nog iets op de partnerdraad gezet. Misschien heb je er iets aan...

Sterkte allemaal vandaag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal.

Ben er weer na een rustig week-endje.
De Antabus zit er weer in en het is dag 11.
Moet op mijn hoede blijven en vandaag heb ik al gremlins verjaagd. Maar ze zijn weg nu. Stom dat boodschappen doen soms zo'n trigger kan zijn. :devil:

Cahy: jammer maar kom op he je kunt het!:heart:

Blondie: De Antabus kun je via de huisarts of GGZ verkrijgen. Het is een echte stok achter de deur. Ik hoop dat je de goede keus maakt en op het goede spoor blijft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou dat denk ik niet Blondie. Jullie liggen 5 dagen voor en jullie blijven mooi ADB dus voor liggen zullen jullie! Jullie zijn kanjers.

Teveel leuk je weer te lezen. Eens zijn we ook samen gestart nu liggen we maar 9 dagen uit elkaar. Laten we dat houden zo:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kijk nu vooruit en hoop de zucht eens te voelen verdwijnen. Ben naar de AA aan t gaan en dat steunt goed. Echt een aanrader. Een hele tijd was ik stuurloos en dat gevoel is nu heel ver verdwenen. Alleen de lege tijd invullen en structuur aanbrengen baart me nu nog zorgen. Ben er wel hard mee bezig en heb vandaag mijn eerste sollicitatie de deur uit gedaan. Per 16-8 ga ik 17 weken 3 dagen per week naar dagtherapie. Dat moet me op het rechte pad houden voor eeuwig hoop ik.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Dees, natuurlijk gaat het jou ook lukken. Hoe gaat P. er mee om? Naarmate het drinkverleden achter je ligt, wordt het ook minder zwaar. Er komen andere dingen voor in de plaats. Je krijgt een heel ander leven nu, en dat wordt belangrijker voor je. Maar het komt niet ineens. Je bent nu de goeie weg ingeslagen en krijgt ale hulp die je nodig hebt.:light:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

P. is hartstikke blij natuurlijk en is goed aan hem te merken. Hij heeft weer energie genoeg en veel toekomstplannen. Dit willen we ook zo houden. Ikzelf kijk nog als een berg op tegen vele dingen maar zo te horen moet dit ook verdwijnen. Hoop het wel. De AD afbouwen heeft me nog geen problemen bezorgt.Alleen dat uitstelmechanisme speelt me nog tarten. Vreselijk is dat.:devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dees dat je als een berg tegen dingen op ziet is helemaal niet vreemd hoor. Ik denk dat je jezelf de tijd moet geven om eerst te herstellen van die zware tijd die je achter je hebt. Dat heeft zo wie zo al tijd nodig. En dat je huizenhoog tegen dingen aan kijkt betekent gewoon dat je geest aan geeft, begin nu niet al te hard van stapel te lopen, anders help je jezelf over de flos. die dingen komen allemaal wel. die engergie krijg je echt terug.
Toen het een tijdje geleden met mij niet goed ging vanwege Jos, was ik toch ook hondsmoe? Ik heb er zeker drie weken over gedaan om mijn energie terug te krijgen. Daarna voelde me ik als herboren. Dat gaat hoop ik bij jou ook gebeurden.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve pacters,
Door alle negatieve reacties ben ik helemaal klaar met het D&D draadje.
Misschien kom ik hier af en toe nog kijken, maar ik zit werkelijk met een dikke strot nu.
Het is niet mogelijk om op het D&D draadje jezelf te zijn.
Dit past niet bij mijn idee over een forum.
Het is dus een desillusie.
Hier voel ik me nog wel thuis, maar ik zal iets meer terughoudend zijn.
Liefs en dikke knuffel voor jullie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Tort!
Herkenbaar ja!
Vandaaag een veelbewogen dag maar daar kom ik nog op terug.
Goed dat je er niet aan hebt toegegeven.

Pietje,
Snap werkelijk niet hoe mensen op mensen kunnen reageren.
En ja het doet mij heel veel hoe mensen denken te moeten reageren.
Mij valt het op dat er veel hardheid en onbegrip is.
Dat kan ik en wil ik niet gewoon vinden.
Misschien zoek ik iets wat niet bestaat, wie weet.
Maar ik wil niet steeds gewezen worden op het feit dat ik ook wil praten of meeleven met de gewone menselijke dingen en de daarbij behorende gevoelens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madelief,

Je gaat zo goed, hou het vol :present:

Doet me zo 'n verdriet al de pijn die hier op het forum wordt veroorzaakt en geleden.
En bijna alles, of waarschijnlijk gewoon alles, door misverstanden en verkeerd overkomen.

Schriftelijk communiceren mist de nuance van een gewoon gesprek, de lichaamstaal, knipoog en glimlach.

Zou het heel jammer vinden als ik je hier niet meer tref.

Maar wat je ook beslist, ik wens je alle sterkte en hoop dat je slaagt in wat je je had voorgenomen.

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen medestrijders:present:
Vandaag houden we het weer eens droog hé? Mensen kom op, we kunnen het. Laat je niet ontmoedigen door de dag van gisteren. Ieder uur van de dag nodigt uit om een nieuwe start te beginnen. Maak die start. Samen staan we sterk hé?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...