Spring naar bijdragen

Pact...


Aanbevolen berichten

Ik heb bijna een halve fles port leeg. Nogal radeloos ben ik. Poehh
Ik ben bevestigd in mijn vermoeden dat mijn vriend heel boos is op mij en op een vasthoudende wijze.
Een die al anderhalf jaar duurt. Toevallig omdat hij niet anders verwerkt en dingen maar langzaam aan de orde komen. Hópeloos. (natuurlijk heb ik ook mijn aandeel, ik zie die goed!)


Ik wens rust.
Dat gaat komen ,echt wel.
Maar nu is het even niet anders.
Jammer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 1,8k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Alf: dank je voor je reactie; wat mij steeds aan jou opvalt is de grote verantwoordelijkheid die jij aan de dag legt t.a.v. alle forumleden en de tijd die je neemt om, goed doordacht, te antwoorden.
Wat een kwaliteit.

Wat jij schrijft over eigenlijk geen keus meer te hebben omdat, als je zou gaan drinken, het je dood gaat betekenen is bij mij wel goed aangekomen.

Ik meen nog altijd dat ik niet zoveel drink/dronk dan vele anderen met de nadruk op MEEN) maar gister en eergister heb ik ook wel degelijk gedacht: dit wordt mijn dood.
Ik lijd aan chronische hyperventilatie en dat weet ik nog maar een paar dagen. Ik ademde altijd al slecht maar dat hoorde bij mij dacht ik. Nu het ademen steeds slechter wordt ben ik eens driftig gaan googlen (ook op aanraden van mijn fysiotherapeut) en voila: chronische hyperventilatie en dat kan allerlei lichamelijke klachten veroorzaken die het leven en stuk veronaangenamen.
Hier moet ik dus mee aan het werk, hoe?? dat zoek ik nog uit.

Misschien zijn hier mensen die dit herkennen en tips/adviezen hebben?

Alf, ik vind het oprecht erg voor je dat het je zo tegenzit en hoop dat er snel een verbetering optreedt.

Voor iedereen: TEN STRIJDE!!!, we gaan ertegenaan.

Ik mag nu weer 1 dag ADB noteren maar intussen ben ik wel ongelooflijk gemotiveerd geraakt, zeker mede door al jullie verhalen.

Liefs,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie,

Up you go!

Jouw sterkte versterkt mijn moed, dat je dat weet.

Hier is regen, van die mooie, malse regen die tuiniers zo vreselijk graag hebben na veel droogte dat is genieten!.

Ik ben heeeeeeel vast van plan om deze keer met de winst te gaan strijken en de fles het nakijken te geven, dus hier: goeie zin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uhmm op het gevaar af dat ik komplete onzin vertel nu.
Ik heb een paar dagen geleden een boekje over yoga gekocht, een vrij simpel boekje.
Heb daar gisteren even in zitten lezen.
Ademhaling schijnt daar heel belangrijk bij te zijn.
En er staat inderdaad dat een verkeerde ademhaling van alles kan veroorzaken.... goede kan dus van alles verbeteren / genezen.
er zat ook een cd met dat soor muziek bij en aardig wat oefeningen....
Ik ga er mee aan de slag... misschien ook iets voor jou Geertje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah en Yvonne,

Dank jullie voor jullie respons.

Ik ga hier zeker op googlen.
Donderdag kwam ik een methode tegen: Buteyko-methode en daar heb ik informatie over opgevraagd.

Ben eigenlijk wel blij dat er wat duidelijkheid is gekomen, ik ben al zo lang vreselijk moe en vaak depressief en ik snurk, heb apneu, slaap slecht, geen energie etc. Om wanhopig van te worden.
Nu zie ik toch een klein lichtje en dat geeft hoop en moed.

Liefs,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi sterke pacters,

Vallen en opstaan. De kunst is om telkens weer op te staan, tot die dag komt, dat je niet meer hoeft te vallen. En die dag komt er hoor. Er is nog veel plaats in de woestijn.
Vandaag 1 maand, maar voel me alles behalve blij. Integendeel. Erg hé ?
Zelfs T zei me dit weekend, waarom kan je nu niet alleen in het weekend drinken en in de week niet ? Omdat ik een &"é'{& alcoholici ben tiens ?? Omdat het daar dan niet bij blijft ?

We gaan verder hé pacters ?? Don't give up (zie link onderschrift)

Hiersé al voor jullie prestaties so far: :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Will zit jouw Antabus er weer in? Hier heb ik mijn pil naar binnen gewerkt hoor. We kunnen er weer tegenaan.:present:
Hé verdorrie Cathy toch. Een halve fles port? Wat had het fijn geweest als je van te voren op het draadje had gekomen, misschien hadden we je kunnen helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve medepacters,
Iedereen heeft zo zn ups en downs he?
Hier ook, gisteren was ik down.
Vandaag ga ik er weer voor.
Maar ik baal wel van dat geschommel van gevoelens.
Op een slechte dag trek ik me terug, dat is vast wel een beetje merkbaar.
Jullie hebben altijd zo veel oog voor elkaar dat ik weleens denk, wat heb ik nu toe te voegen?
Dan voel ik me een beetje dommig.....
Maar hopelijk ga ik me stukje bij beetje beter voelen en kan ik ook meer voor anderen betekenen.
Nu ga ik aan de slag, kom nog wel om een hoekje kijken straks.
Sterkte allen!!!:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madelief, kan dat downgevoel niet iets te maken hebben met het feit dat je je doordeweekse regelmaat in het weeken loslaat?
En hier dan niet komen omdat iedereen zoveel oog voor elkaar heeft?
Nou, ik denk dat de medefrummers ook altijd heel veel oog voor jou hebben als ik dat zo lees.
Maar dan moet hier natuurlijk wel ZIJN lief......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol, het was gisteren tijdens een gesprek wat moeilijk liep. Eerst gewoon aan het water, toen aan de A.
Gewoon niet slim... want het maakt me somberder en ik zat gisteren al tegen de paniek aan.
Ik vind het niet motiverend voor anderen eigenlijk, om het hier te melden. Ik weet zelf hoe lastig dat is.

Blondie, op dit moment ben jij mijn voorbeeld. Je gaat als een speer. Volhouden meid, don't give up!!
Ik begreep dat je op therapeutische basis weer gaat werken? Ik denk dat je er dan bij gebaat bent om superfris voor de dag te komen. Je sterk en trots voelen: dat kan nu!
Aan wie trek jij je op momenteel? Aan Wil? Wil heeft het ook moeilijk en zet door!! Super hè?

Voor Geertje ook een speciale hart onder de riem!
En voor allemaal :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madelief,
herkenbaar hoor, gisteren was ik ook down, nu eigenlijk nog steeds...
Zal waarschijnlijk dus weinig schrijven, al dwing ik mezelf ertoe om toch wat te schrijven...
Vandaag dus je wekker om 5 uur ?
Je gaat goed lieverd, is al een heel eind gezien het feit dat je in de middag vaak al dronk....


Als ik al terugkijk naar een 2 week geleden... En nu jij !!!

Je gaat als een speer madelief... Pluim voor jou !!! :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanx LIEVERDS!!!
Blondie ik begon s'ochtends al! Het was mijn ontbijt!
Zodoende klokte ik 3 flessen per dag weg.
Nu zit ik op 3/4 fles.

Maar ik moet zo even afsluiten want er komt iemand naar mn laptop kijken,
en wil niet dat hij ziet dat ik op dit forum zit.
Is wel een gevaarlijk leuke man...maar ja. Oeps...:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cathy : nee trek me op aan Bor... samen sterk !!!
Al heb ik ook heel veel aan de rest van het draadje...

Geertje met dr duidelijke uitspraken, zo herkenbaar :sun:
En Madelief met haar eigen manier van ADB worden, bewondering alom schatje!!!:heart:
Tortilla : Inmiddels op dag 9 meen ik...:heart:

En Teveel:heart: vandaag dag 2 toch ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...