smart Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Was een grapje van mij, beetje autistisch grapje Jane..... Blondie: probeer de rust erin te houden meid, anders gaaa ... je weer op drift! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 oppassen dan strakkies met dat BBQ-gebeuren Blondie! Sterkte:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Blijf sterk door jullie te lezen en door mn 2 soulmates... Blijf droog, althans wat betreft alco...Traantjes lopen al, en houden voorlopig effe niet op vrees ik...Maar laat het nu effe toe !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Jouw tranen zijn nu echter dan wanneer je hebt gedronken, toch?Heilzamer denk ik.Oeps, ik heb een nieuw woord gevonden.......... heilzaam!Het is heilzaam om niet te drinken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 komt ie van Zamen heilig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Bor: dag 3????? Waaauwie Ja Jane, wat een heilig gedoetje hè..... hihihi"als het maar goed voelt" (zonder roes) dan is veel gepermitteerd wat mij betreft...p.s. ik blijf maar ingelogd, voor de pauzes tijdens het schuren en verven.Het gaat zó goed hier. Word ik vrolijk van!!xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Blijf trappen met mn bek op het stuur en mep ze alle kanten op, al blijven ze terugkomen...En zekers Cathy : Heilzame tranen nu, beter lekker effe janken dan te grijpen naar de alco... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Volhouden he Bor, anders haal ik je nog in en dat wil ik niet !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Blondie en Bor, ik zag net in het keukenkastje een gremlin (borrelglas); gauw het deurtje dicht gedaan en diep adem gehaald.Poehh.Zeg Bor, je wilt me toch niet vertellen dat jij 3 dagen géén prestatie vindt??????????Waahh, daar begint het mee meis, met de 1e dag al hoor!Nu volhouden.En kom SVP op de draad vertellen wat jou nu uit je evenwicht haald!! Please? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Ben er weer even.Heb even een steuntje nodig blijkbaar.Maar heb ook iets positiefs, het fladdert tot nu toe niet in me!Om 1 uur gaat de wekker.Het spookt wel de hele dag door mijn hoofd.Blondie hoe vergaat het jou?Wel hier blijven he?Borretje jij ook he?Lukt het een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Madelief : Super hoor dat je nu zo goed gaat, ben heel blij voor je...Hier gaat het op en aan... Eigenlijk al de hele dag aan het janken, maar laat het maar toe, beter dan aan de drank gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Goed meiden!"we zullen dóóórgaan..." Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Cathy dikke knuf van mij!Krijg nu bezoek, schrijf later hier weer.Jij ook volhouden he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Hallo allemaal.Ik ben er weer. Is me gisteren dus niet gelukt om droog te blijven met alle gevolgen van dien. Nu moet het echt ophouden ik kan niet meer. Ik wordt doodongelukkig van mezelf. Vanavond AA. Het moet me gaan lukken. Heb met dochter gepraat en ze zal niet meer op het forum schrijven Het was een echte noodkreet van haar. Ik schaam me diep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Desi: wat nog meer te zeggen dan: doen!!!!!!!Dag 1 voor jou dus?Zet gewoon deze datum onder je handtekening, wat kan het schelen?!Madelief, zet m op!Bor: ál 3 dagen onderweg!Blondie: vandaag is een goede dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Hallo lieverds!Had net onverwacht bezoek en nu komt mijn vader zo langs.Jammer had zeker mee willen lezen en schrijven hier en op de DD.Is ook een trigger....mijn vader.Zeer beladen.Maar ik laat me straks weer horen.Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Suc6 maadje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Desi : schaamte los je niks mee op... Door alle schuld en schaamte gevoelens zou je bijna weer gaan drinken... niet doen dus !!! Gewoon weer opnieuw gaan tellen vandaag drink je niet !!! Beloofd ?Madelief : Je herkent de trigger al dus dat is positief, wees voorbereid !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Waag het niet Bor...Mep die gremlins van je af !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Ik schaam me verschrikkelijk nu ik alles van mijn dochter terug hoor. Dit mag niet meer gebeuren ik kan dit mijn liefsten niet meer aandoen.P. heeft er zowaar een paniekaanval door gehad. Dit mag NOOIT meer. Het MOET lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Borrrr....wij mogen ook niet hoor.....grrrrr, meppen dussss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Borretje:heart::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Bor ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Richt je woede dan maar op die gremlins die je in deze situatie hebben geplaatst... MEPPEN DUS EN HARD !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 En ja Bor, ik ben ook woedend, maar ik probeer het om te zetten in iets constructiefs... Woedend op die gremlins, dus zal ze verslaan !!! En jij ook ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden