Claudius Geplaatst 4 mei Auteur Rapport Share Geplaatst 4 mei 55 minuten geleden zei Remi1: Nah! Ik zie het. Joh. Daar kom ik heel vaak! Wat leuk zeg😊 @Claudius Blijf je wel een beetje in contact met hier? Ondanks dat je drinkt maar je niet helemaal afzonderen hoor. Ik zoek juist contact met andere mensen. Wat me moeilijk is, autisme . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 4 mei Rapport Share Geplaatst 4 mei (bewerkt) @Claudius Je schreef net over dat je vroeger veel in de tuin gewerkt had enzo, is het misschien een idee om dat weer op te pakken? Een volkstuintje of zo, zoals @Roberto doet? Dan ben je lekker bezig met iets wat je leuk vind en onder de mensen. Ik bedenk maar wat hoor want nu op dit moment zit je in je eentje wat te drinken dat is het toch ook niet wat je wilt? Door dat stomme drinken zit ik nu ook alleen te wezen ipv een gezellige sociale dag te hebben. Heb me eigen vandaag al minimaal 80x voor me harses geslagen; What was I thinking? 4 mei bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 4 mei Rapport Share Geplaatst 4 mei Toch nog gelukt om een positief gevoel te krijgen, lekker een hete douche genomen zit nu met een verwen koffie op de bank, vroeg naar bed met mijn spannende boek. Soms zit geluk in de kleine dingen dat wist ik al…. En tevredenheid is een medicijn voor veel… dat wist ik ook al.. mensch tel je zegeningen. Zal ik toch eens op een tegeltje zetten Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 4 mei Rapport Share Geplaatst 4 mei Mis trouwens @Nienes, de laatste keer was ze zacht gezegd ‘not amused’ hoop dat het goed met haar gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 5 mei Rapport Share Geplaatst 5 mei @Claudius je schreef het al vaker, je voorkeur voor (veel te) jonge dames. Maar je vind dat zelf zorgelijk, dat is een goede zelfkennis. Je hebt jezelf niet gemaakt he! vind het idee van Remi briljant, lekker tuinieren is een mooie bezigheid denk ik, misschien je aandacht daar eens op richten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 5 mei Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei Op 5-5-2024 om 07:18 zei Dune: @Claudius je schreef het al vaker, je voorkeur voor (veel te) jonge dames. Maar je vind dat zelf zorgelijk, dat is een goede zelfkennis. Je hebt jezelf niet gemaakt he! vind het idee van Remi briljant, lekker tuinieren is een mooie bezigheid denk ik, misschien je aandacht daar eens op richten Ik heb geen tuin meer. De enige volkstuin die ik weet is vlakbij de PaaZ.* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 5 mei Rapport Share Geplaatst 5 mei (bewerkt) 19 uur geleden zei Remi1: Ik heb zelf de groentensoep nooit zo lekker gekregen als mijn mem en mijn groentensoep ruikt ook niet zoals die soep van mem. Leuk @Remi1, toen ik zelfstandig ging wonen en voor mijzelf ging koken gebruikte ik teveel zout volgens mijn moeder. Als we met de hele familie ergens uit eten gingen, riep mijn moeder ook: niet teveel zout over heen strooien. Mijn ouders zijn jaren later verhuisd naar een seniorenwoning. Als ik langskwam om te eten smaakte het naar vroeger. Met een klein snufje zout, meer niet. Ik heb nog nooit zo lekker gegeten als bij mijn moeder. Groente met aardappels en een stukje vlees en jus. Geen 5* restaurant kan hier tegenop. 5 mei bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragdie Geplaatst 5 mei Rapport Share Geplaatst 5 mei Op 4-5-2024 om 21:48 zei Claudius: * Heb dit vaker gelezen is dat pedofilie? Vind het wel eng sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 5 mei Rapport Share Geplaatst 5 mei Ongezond idd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 6 mei Rapport Share Geplaatst 6 mei 14 uur geleden zei Smaragdie: Heb dit vaker gelezen is dat pedofilie? Vind het wel eng sorry. Ik ook. Komt bedreigend op me over, gevaarlijk zelfs. Ik begrijp al heel lang niet dat de moderator dergelijke uitlatingen (over minderjarige meisjes) tolereert. Ik weet het niet maar is dit zelfs niet strafbaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 6 mei Rapport Share Geplaatst 6 mei 10 minuten geleden zei Remi1: Ik ook. Komt bedreigend op me over, gevaarlijk zelfs. Ik begrijp al heel lang niet dat de moderator dergelijke uitlatingen (over minderjarige meisjes) tolereert. Ik weet het niet maar is dit zelfs niet strafbaar? Ik stoor me er al een tijdje aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 6 mei Rapport Share Geplaatst 6 mei (bewerkt) 1 uur geleden zei Remi1: Ik ook. Komt bedreigend op me over, gevaarlijk zelfs. Ik begrijp al heel lang niet dat de moderator dergelijke uitlatingen (over minderjarige meisjes) tolereert. Ik weet het niet maar is dit zelfs niet strafbaar? @Remi1, fantaseren is nooit strafbaar, praktiseren vanaf 16 jaar ook niet. Ik vind het eerder zorgwekkend dat @Claudius al jaren in zijn verliefheden op jonge meisjes blijft steken. Vanuit zijn eenzaamheid wordt hij verliefd op meisjes die hem aandacht geven, idem hulpverleensters. Misschien is dat uiten hier juist goed om excessen te voorkomen? Wie ik hier echt eng vond was San M., dat weet je nog wel, neem ik aan. Toen heb jij mij gerust gesteld, omdat je hem in real life ontmoet hebt. Volgens jou zou San niemand een vlieg kwaad doen. San uitte zich hier zeer gewelddadig. Geen idee verder. 6 mei bewerkt door Roberto Remi1 en karin123 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 6 mei Rapport Share Geplaatst 6 mei Nou met jou fantasie is ook niks mis @Roberto Waar heb je het over man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 6 mei Rapport Share Geplaatst 6 mei (bewerkt) 16 minuten geleden zei Remi1: Nou met jou fantasie is ook niks mis @Roberto Waar heb je het over man. @Remi1, over die San M., kick boxer die aan het trainen was om zijn ex en die hele familie dood te meppen. Remender nu? Hij schreef hier heel lange verhalen om af te reageren en ze de volgende dag weer te deleten. Uiteindelijk heeft hij zijn profiel laten verwijderen. Later is hij nog even teruggekomen. Dat profiel is ook weer weg. Geen idee verder. Waar zijn ex woont en hij zelf heeft hij hier geplaatst. Dat heb ik gelezen en Freudiaans verdrongen. Dat soort dingen wil ik niet weten. 6 mei bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 6 mei Rapport Share Geplaatst 6 mei Ja natuurlijk weet ik wel wie San is. Maar wat hebben San en/ of ik met deze hele discussie (over jonge liefdes/ of misschien wel pedofielie) te maken? De beste man schrijft hier niet meer en heeft alles gewist en jij zet hier maar vanalles zomaar neer over hem maar ook over mij en hem ( wat niet eens precies klopt maar goed). @Roberto Smaragdie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 6 mei Rapport Share Geplaatst 6 mei (bewerkt) @Remi1, jij hebt hier helemaal niets te maken, gaat niet over jou. Ik maak een vergelijking tussen Claudius en San. Twee mannen die hier van alles en nog wat van zich af zitten te schrijven. Dat mag voor mij ook. De een is seksueel gefrustreerd, de ander heeft wrok naar zijn ex. En dan vind ik persoonlijk San enger dan Claudius. Ik heb het over mijzelf. Wat zij hier geschreven hebben. That's all. 6 mei bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragdie Geplaatst 6 mei Rapport Share Geplaatst 6 mei (bewerkt) @Remi1 bedoelt waarschijnlijk dat het niet netjes is om over anderen te praten die hier niet meer actief zijn. Dan krijg je verhaaltjes.... Ik mocht San graag en ook Claudius. Je kunt je alleen afvragen of het hier thuis hoort. Misschien heeft het natuurlijk wel met alcoholisme te maken en het wegstoppen van gevoelens. En ook goed dat het misschien wel geuit wordt en niet heimelijk. Dat is nog enger en eenzamer maar ik kan er gewoonweg soms niets mee. En nu praat ik ook over anderen en dat moet ik niet doen. 6 mei bewerkt door Smaragdie Vragen moet zijn afvragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 6 mei Rapport Share Geplaatst 6 mei Ja @Smaragdie, je schrijft nu precies wat ik ook bedoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 6 mei Rapport Share Geplaatst 6 mei "Uiten" nee dan verzin je maar een andere hobby. Mijn dochter heeft het ook op haar tijdelijke werk, een oude vent die graag wil dat ze met hem wijn komt drinken in zn schurftige stacaravan. Nog heel even en dan kom ik zn benen breken. Ook dat is "uiten" hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 mei Rapport Share Geplaatst 6 mei 38 minuten geleden zei Smaragdie: ..... om over anderen te praten die hier niet meer actief zijn. Dan krijg je verhaaltjes.... Dit alles speelt zich hier af onder de dagtitel "Zaterdag 4 Mei 2024". De dag van herdenken. Smaragdie en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 6 mei Rapport Share Geplaatst 6 mei Al jaren geleden bleek mijn zus van 16 's nachts niet thuisgekomen te zijn. Zij was stiekem verloofd, ik was de enige die dat wist, en bij haar verloofde (19) en zijn moeder blijven slapen. 's Morgens ging mijn vader op hoge poten met de auto daarheen. Om de een of andere reden moest ik mee. Bij aankomst deed de moeder open en zei tegen mijn vader dat mijn zus op de bank geslapen had. Om mijn vader gerust te stellen. Ik wist wel beter, maar heb niets gezegd. Dat ik als 14-jarige jongen contact had met een biman van 29, verslaafde speedfreak uit Amsterdam, wist mijn vader niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 6 mei Rapport Share Geplaatst 6 mei Voor de afschaffing van art. 248 bis was er veel gedoe in het Noorderplantsoen, jaren 60. Daar legden mannen stiekem contact met andere mannen voor de seks. Het gerucht ging dat zij ontucht pleegden met minderjarige jongens. De toenmalige voorzitter van de homovereniging ging samen met de politie kijken. Daar loopt er een, daar ook en daar ook. Hij wees de politie op minderjarige jongens die die meerderjarige mannen probeerden te chanteren voor wat zakgeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden