Spring naar bijdragen

Dit bericht wordt door moderator weggehaald


irunalone

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben sinds ik gestopt ben met drinken supervrolijk en superactief. Ik las hier laatst op het forum iets over : "als de eerste euforie verdwenen is......". Is iemand hier bekend mee? Kun je mij hier iets over vertellen? Ik heb een manische-depressieve stemmingsstoornis en als de euforie wegkomt uit de veranderde levensstijl moet ik uitkijken dat ik niet op een manie afsteven en mijn medicatie aanpassen.

Alvast hartelijk bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Irunalone,

Jaaaah, dat herken ik heel goed. Ik zit zelf ook in die fase. (gestopt op 26 november 2012) En ik weet uit ervaring dat er een dag komt dat je jezelf zoooo goed voelt, lichamelijk en geestelijk, dat je denkt; ik ben beter dus ik kan er nu gerust eentje nemen. fOUTE BOEL. Dat is een instinker van de geest!!!!!!!1

Voel je nu gerust euforisch en geniet er vooral van........maar blijf op je hoede.

Juist als die dag komt hebben we dit forum heel hard nodig denk ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Irunalone.waarom type je als titel

dat dit bericht wordt weggehaald?

Je stelt een reele vraag en ik neem aan dat

je ook antwoorden wilt?

Wat de euforie betreft; die hoort erbij, net als de momenten van

het niet meer zien zitten en waar doe ik het voor.

Het zijn stemmingswisselingen, die een ieder heeft, ook tijdens

adb worden dus. Ze gaan over en er komt wat anders voor weer.

Laat het geen smoes worden om te gaan drinken, en als je tijfelt mbt

manie/depressie dan zou ik degene die je je medicatie voorschrijft om

advies vragen, maar niet gaan experimenteren op eigen houtje!

Er is hier ook een draadje vraag het de hulpverlener!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kunsie dan zal je nog wel antwoord krijgen hoor, maar de moderatoren zitten niet de hele dag op het forum.

Misschien hoef je het helemaal niet op jezelf te betrekken, dat is, als je geen reclame neerzet of inderdaad geen schuttingstaal of beledigingen gebruikt, niet nodig. Misschien hebben ze een fout gemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lieve kunzie geen paniek!!!!

Ik had twee dezelfde draadjes gepost omdat ik op mijn eerste draadje een errormelding kreeg dat het niet gepost zou worden! vandaar dat ik hetzelfde nogmaals postte.

Later bleek dat ook de eerste was gepost, ondanks de error melding, waardoor er dus twee dezelfde berichten op staan. Daarom heb ik de moderator gevraagd mijn tweede draadje te verwijderen (om verwarring te voorkomen), hier wordt niet op gereageerd en om, nogmaals geen verwarring te zaaien, heb ik vast aan gegeven dat dat ene berichtje weg zou worden gehaald door de moderator. ik denk dat de beste man alleen niet in het weekend werkt. Ik kan het zelf niet weghalen.

Sorry voor de onnodige verwarring! Ik hoop niet dat je je al te beroerd hebt gevoeld!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...