bumperjim Geplaatst 12 april 2024 Rapport Geplaatst 12 april 2024 (bewerkt) 25 minuten geleden zei Yana: Hier ook zo, ik ben ook nog steeds verslaafd. Mij lukt het om niet te veel te drinken omdat er geen drank in mijn omgeving is, de weinige mensen met wie ik omga drinken amper en er is niks in huis (en ook geen winkels in een straal van 20 km). Als er wel drank in huis is gaat het op, al lukt het me wel altijd om twee dagen te doen met een fles wijn. Dat gaat nu al goed sinds ik hier op het forum ben, ik ben even kwijt hoe lang dat is, vijf jaar ofzo. Maar laatst was ik even alleen in een huis met een paar flessen whisky en dan sta ik opeens een paar grote slokken uit de fles te drinken. Ja zo heb ik ook een paar vrienden die weinig drinken. Ze waren een keer bij ons met een fles Chablis, echt een topwijn van 30-40 euro of zo. Heeft die gozer na een uur praten nog steeds meer dan een halfvol glas voor zich. Dan zit ik echt op mn handen maar het zijn wel de betere vrienden voor ons soort geval Vroeger ging het met een stalen gezicht "Wil je nog wat drinken?" dan bij hem een klein beetje bijgieten en mn eigen glas van helemaal leeg naar helemaal vol plenzen. Meestal had ik dan ook per ongeluk zelf een groter glas, geen idee hoe dat gebeurde. 12 april 2024 bewerkt door bumperjim Maverick, Yana en Jac reageerden hierop 1 2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden