Spring naar bijdragen

Ik zoek een maatje, een leven zonder roes.


bozo12

Aanbevolen berichten

Ik heb een paar maanden alles kunnen laten staan, maar heb een terugval gehad van 2 weken. Inmiddels weer een week op de goede weg.

Ik zoek een maatje, iemand die luistert zonder oordeel en zelf ook vertelt.

Voor de momenten dat het lastig gaat en ik weet dat er iemand is die me hoort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag welkom Bozo. 
 

Dat is jammer dat je een terugval hebt gehad maar je schrijft ook dat je weer op de goede weg bent , zoals op het forum wordt geschreven een geval van knietjes afvegen kroontje weer op en doorgaan ( volgens mij hoor )

Eigenlijk zijn we allemaal maten van je we horen je en oordelen niet, onze verhalen staan allemaal beschreven op wie is wie draadje, daar zou je je eigen verhaal met vragen, problemen , successen kunnen neerschrijven zodat de mensen op het forum jou leren kennen en die zullen reageren op je verhaal . Dan komt er echt wel iemand bovendrijven waar je een klik mee voelt 
 

ook dagelijks is er een draadje waar je terecht kan ditjes en datjes, dagdraad  daar worden dagelijks dingen besproken dus eigenlijk ditjes en datjes en op dat draadje zijn altijd mede maten online , kijk gewoon in de rondte op het forum en lees en als je wat kwijt wil schrijf het neer 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...