Adam Geplaatst 24 maart Rapport Share Geplaatst 24 maart (bewerkt) Mag ik een verklaring? Geen waarschuwing, geen communicatie, jullie kennen me al 16 jaar, kom op zeg. 24 maart bewerkt door Adam lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adam Geplaatst 24 maart Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart Als jullie een probleem hebben met een post van mij, ok dat kan, maar modereer hem dan, verwijder hem, geef me een ban, maar zo maar zonder communicatie of bericht een hele draad verwijderen, hoe zo dan? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 24 maart Rapport Share Geplaatst 24 maart Dit krijg ik als ik zoek op onzinhoekje: Adam reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 maart Rapport Share Geplaatst 24 maart onzinnige manier van modereren hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adam Geplaatst 24 maart Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart Het mysterie van de verdwenen Onzinhoek. Hij is weer terug. Wel geamputeerd, maar hij is er weer. Na het debacle van de eerste verdwenen Donderdagse Onzinhoek,... Niet nog een keer, dat had ik niet getrokken. Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden