Spring naar bijdragen

Ik zou graag iemand vinden om gesteund te worden, maar zélf ook zeker de ander te steunen


barbabob

Aanbevolen berichten

Welkom, welkom 01!

Goed dat je hierheen gekomen bent. Misschien heb je al iets gelezen op het forum. Bijna altijd zijn er mensen online waar je een praatje mee kunt maken, over alcohol kunt praten of steun kunt krijgen als je het moeilijk hebt.

De meeste mensen zijn oo de ditjes en dagdraad te vinden, op de draad van die dag. Iedere dag wordt er door een van de vroege vogels en nieuwe draad gestart voor die dag. Het gaat hier niet altijd over moeilijke dingen, maar als je acuut hulp nodig hebt, schrijf gelijk. Als men je per ongeluk niet hoort, roep dan harder. Er komt geheid reactie.

Wat prettig is als je je voorstekt op een nieuw draadje, je bent nu op het voorsteldraadje van Barbabob. Als je naar wie is wie gaat, staat in het beginscherm bovenaan rechts nieuw onderwerp, als je dat aanklikt kun je je voorstellen.

Oh ja over het algemeen gebruiken we onze nickname hier, maar als je dat wilt kun je je eigen naam natuurlijk gebruiken.

Op de site is verder het nodige te lezen, je hoeft je niet te vervelen.

Succes en ik lees graag je voorstelstukje,

Succes,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi hoi Willem en Fred! Welkom! Grote stap hebben jullie genomen, heel erg knap. Reden 1 om trots te zijn :).

Lees de reacties op mijn draadje maar even door, zo heb ik ook alles een beetje ontdekt hier. Zélf ook nog maar nét gestopt en maar nét hier, maar voelt goed & warm hier. Enorm steunend!

En idd: gewoon jezelf even voorstellen met een eigen draadje op Wie-is-Wie ?. (eigenlijk een best goede filosofische vraag, hihi!).

Ik ben blij met alle reacties via mijn draadje hier, dus kan ik je aanraden. En heb nu sowieso dagelijks contact met een aardig, scherp doorvragend, steunend iemand, en dat vice-versa via persoonlijke berichtjes. En dat voelt al als een maatje! En we maken telkens deals: jij nix vandaag, ik nix vandaag (of andere deals). Werkt goed! En wie weet breiden we het wel wat uit richting per foon. Ben nu na 1 week al superblij!

Sterkte Heren! Zet hem op. Ook dealtje sluiten? Ik vandaag geen druppel, jullie vandaag óók geen druppel?

En Fred, zoals je mij aanbiedt: als ik jou kan helpen, let me know, geldt natuurlijk óók andersom!

En hoi Irunalone! De Dame die jij bedoelt is Barbabella ;). Ik ben nu letterlijk The Bob. Bij mij is het een kwestie van gevoel & denken. Staan denk ik altijd 1:1 samen. DENKEN dat je het nodig hebt, en dan VOEL je dat je het wilt, en andersom :). Wat denken jullie allen?

En qua actie: Ik begin eindelijk weer met 3x in de week salsa! Qua actie bij acute trek: berichtje sturen oid, maar nog geen vervangende hobbie voor alcohol als hobbie/professional gevonden :(. Iemand tips? Ik pak wel eens mijn scheurgitaar om keiharde solo's en herrie te maken :).

Iemand hier nog leuke ideeen als acute hobby?

Groetjes,

Barbabob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Bob,

Er is een hobbydraadje, ik geloof bij Tips en adviezen, met allerlei suggesties.

Schilderen/tekenen wordt veel gedaan. Fotograferen? Doet mijn man bijv. Hij gaat er op uit en zet de foto's op de computer, doet er allerlei dingen mee e.d.

Vrijwilligerswerk? Mocht je handig zijn: er is hier nu een kluscafé, eens in de zoveel tijd, waar handige mensen elektrische apparaten e.d. repareren voor mensen die daar behoefte aan hebben.

Succes Bob. Je gaat goed!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...