Valerijtje Geplaatst 18 februari Rapport Share Geplaatst 18 februari (bewerkt) 20 februari bewerkt door Valerijtje Gaat over mn man en hij wilt het verhaal niet op internet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 19 februari Rapport Share Geplaatst 19 februari (bewerkt) @Valerijtje, rijden onder invloed is geen overtreding, maar valt onder strafrecht. Ik heb de gevolgen daarvan gezien, zeer ernstig. Dat jouw man in een heftige situatie in de auto gestapt is, is geen excuus. De gevolgen zijn voor zijn rekening. Geen enkele rechter zal hier in meegaan. ps in mijn voormalig werk in de verslavingszorg werden AVC cursussen gegeven, ik ben zeer goed op de hoogte. 19 februari bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 19 februari Rapport Share Geplaatst 19 februari @Valerijtje Je gaat niet met alcohol of andere middelen achter het stuur zitten, punt. Daar zijn ook geen excuses voor, punt. Eigen schuld. Ik heb hier geen medelijden mee. Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 februari Rapport Share Geplaatst 19 februari @Valerijtje waarom ben jij degene die hier komt schrijven? En niet hijzelf? Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 20 februari Rapport Share Geplaatst 20 februari (bewerkt) Ik weet niet of die AVC nog bestaat, was minstens 25 jaar geleden. Wel weet ik dat een van de inleiders op die cursussen een verkeersslachtoffer was, samen met haar man, dertig-plussers. Zij zat in een rol stoel met een been recht voor uit. Na een paar jaar is dat been geamputeerd. Haar man was er ook ernstig aan toe, maar heb ik nooit gekend. 20 februari bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden