Spring naar bijdragen

Hoelang nuchter


Aanbevolen berichten

  • 2 months later...

van sept 2021 tm juli 2023 heb ik 0x alcohol gehad. Ook geen 0,0% procent. Als je ervoor wilt gaan dan moet je je lijf en de buitenwereld niet voor de gek houden. 

Helaas de vakantie naar spanje deed mij wankelen. Afgelopen maand gingen alle remmen los, alleen ik kon hier verandering in aanbrengen. Inmiddels ga ik mijn 3e dag in. Door goed voor mezelf te zorgen weet ik dat ik het weer kan.

👌🏻👌🏻👌🏻

bewerkt door Yeli
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Dag 237 zonder alcohol. Bevalt me nog steeds goed. De warme zomerdagen waren af en toe moeilijk. Zeker op een terras, maar volgehouden met koffie en water. 

Het is inmiddels in mijn systeem om niet meer te drinken. Al die momenten die ik had om een biertje te pakken zijn weg. Pak glas water en vindt het prima. 

Af en toe mis ik mijn glaasje whiskey in de avond wel (glaasje was halve fles…). Maar denk nu aan de gevolgen. Kater, slecht slapen etc. Dat is het me niet meer waard.

Mijn gezondheid is beter geworden, de hoge bloeddruk is volledig weg en voel me stukken beter.

Hoop dat mensen die net beginnen kracht uit mijn verhaal kunnen halen. Je kan het!

Ook ik wilde eerder stoppen maar er was altijd een reden (smoes) om door te gaan. Dacht dat ik het niet kon. Maar ik kan het wel, al 237 dagen. Voel me er ook trots bij, op naar het jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...