Spring naar bijdragen

Wat is jouw wens/uitdaging voor jezelf voor 2013?

irunalone

Aanbevolen berichten

Ik ben heel benieuwd wat jullie voor jezelf in petto hebben voor het komende jaar: Ga je de Dolomieten bedwingen, probeer je de Vesuvius te serveren, wordt het een ritje op een kameel in de Sahel?

Kortom; Wat is je uitdaging en hoe denk je die te behalen?

Mijn uitdaging is de volgende:

Ik ben 20 jaar verpleegkundige, en werd in 2008, gedwongen te stoppen met werken. Nu, na 10 jaar GGZ, voel ik mij sterk, en wil ik in maart 2013 beginnen met de opleiding tot Herstelcoach. "Men" zegt dat ik dat niet kan: ik ben te zwak van geest, te zwak van lichaam, het is te vroeg, pas nou op..

Nou, ik ben er klaar mee: In maart start ik de opleiding, sluit deze in november af en zoek dan een baan die past bij mij en mijn beperkingen.

Dat is mijn uitdaging voor 2013, dat is wat ik wil bereiken volgend jaar en ik ga het doen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Irunalone.

Aangezien ik de afgelopen tijd vele worstelingen heb gehad en daar veel van heb geleerd, ga ik rustig voort op het pad wat zich aan mij ontvouwt. Daar zullen uitdagingen op komen, ik pak ze op of ga eraan voorbij. Ik ga graag verder vanuit mijn innerlijke kracht. Dat is mijn uitdaging.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heel mooi Kameleon!

De halve wereldbevolking kan hier een voorbeeld aan nemen vlgs mij. Handelen vanuit je innerlijk is zoveel krachtiger en rijker dan rationeel besluiten. Je bent zoveel meer zelfbewust en grenzen zijn duidelijker afgetekend. Het is, zoals jezelf al aangeeft, een grote uitdaging maar wel een hele mooie. Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mij is het plan 2013 weer met sober bezig te zijn;

drank is niet meer aan de orde en door hier te blijven

schrijven en lezen wil ik dat graag zo houden.

Mijn eten en snoepgedrag kan wel stukken soberder, dus

dat heeft prioriteit. Ik ben er teveel mee bezig naar mijn zin.