Wijnos Geplaatst 15 december 2023 Rapport Share Geplaatst 15 december 2023 Hey, ik heb al eens een bericht geschreven.. maar het gaat nu echt niet goed.. alle instanties gebeld, zelfs de crisisdienst! Niemand doet iets, drink 3 flessen per dag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 december 2023 Rapport Share Geplaatst 15 december 2023 Wat wil je zelf? En moeten anderen daar voor zorgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 15 december 2023 Rapport Share Geplaatst 15 december 2023 Dat klinkt heel alleen... kun je bij iemand steun vinden vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wijnos Geplaatst 15 december 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2023 Kan niet.. m’n ouders zijn op de hoogte m’n vader heeft een soort van z’n handen aftrokken wat ik snap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 15 december 2023 Rapport Share Geplaatst 15 december 2023 Hallo Wijnos, je was hier al eerder, je dronk toen, wat ik las, een hele fles wijn, nu zijn dat er kennelijk 3. een klein sommetje maken voorspeld niet veel goed voor jouw toekomst. En zoals je zelf zegt, je bent nog jong… misschien kan je van dit moment, (ja dat kan al vandaag!) beginnen met de rest vast je leven zonder drank. het is zo moeilijk maar zo waardevol. Het hoeft alleen vandaag, want te grote stappen maakt ons (of moet ik zeggen:mij) bang. maak je eerste nuchtere stapjes vooral niet te groot. Word het leven zo onoverzichtelijk van. gun jezelf een vrij bestaan. succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wijnos Geplaatst 15 december 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2023 Ik vind jullie antwoorden heel lief! dune misschien kan ik naar jou toe? Of in elk geval met je praten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 16 december 2023 Rapport Share Geplaatst 16 december 2023 7 uur geleden zei Wijnos: Ik vind jullie antwoorden heel lief! dune misschien kan ik naar jou toe? Of in elk geval met je praten Natuurlijk, jij mag met me praten, praten is een goed begin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wijnos Geplaatst 16 december 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2023 Ik snap gewoon niet hoe ik moet stoppen, en dat instanties zeggen dat ik niet mag stoppen.. wat moet ik dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 december 2023 Rapport Share Geplaatst 16 december 2023 Je drinkt nu 3 flessen oer dag. Maak zelf een plan om af te bouwen, bijvoorbeeld dit: Komende week 2 flessen per dag drinken. Volgende week 1 fles per dag. Daarna niets meer. En als dat heel eng lijkt: voorlopig niets meer, maar zeker drie maanden en voor die om zijn een nieuw plan voor het vervolg opstellen. Is dat iets, denk je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 16 december 2023 Rapport Share Geplaatst 16 december 2023 Denk wat Bob ook zegt, 3 flessen naar niks op eigen houtje is denk ik ook niet goed. Kan je maandag een afspraak maken bij je huisarts? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden