Spijk Geplaatst 5 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2023 Hallo, ik ben Spijk en bezig met afbouwen clonazepam 0,5 en dit valt me zwaar. Woon in het noorden van het land. Heb dit gebruikt ongeveer 2 maanden naast AD om de bijwerkingen daarvan te verminderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2023 (bewerkt) Welkom Spijk, Ja het afbouwen van een pil waar Pam achter staat is heel zwaar, en ik weet niet wat voor 'n ad je slikt maar ook dat is erg verslavend. Dubbel op. Hoe is het met eten en slapen? Lukt dat nog wel? En werk je overdags of zit je thuis? 5 oktober 2023 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spijk Geplaatst 9 oktober 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2023 Hallo Bolletje, ik slik fluoxetine, en heb tijdens de opbouw clonazepam gebruikt. Een jaar eerder ook gehad maar nu valt t me zwaarder dan toen om te stoppen met de clonazepam. Slapen is Idd pet geworden, eten gaat prima. Ik zit momenteel thuis. hoe gaat t met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steranijs Geplaatst 13 mei Rapport Share Geplaatst 13 mei Ik heb clona gebruikt; 3 dagen 2 mg, toen 4 1 mg, bleef me suf voelen en psychiater zei doe maar 0,5 en dan 6 dagen. totaal 13 dagen en omdat ik volgens hem al afbouwende was kon ik zomaar stoppen, woensdag gestopt ermee en eigelijK weer issues met slapen, heb jk al sinds maart ook nog kort quetiapine gebruikt ook raar middel, lang verhaal kort. Net als Spijk aan het opbouwen ad en dat ging zo Slecht … ik had mn ad afgebouwd voor een deel en een jaar later kreeg ik klachten, had was te snel afgebouwd en de problemen destijds kon ik niet handelen verdriet, gebeurtenissen in t leven. Dus uiteindelijk’terugval’ via HA gesprek sindw 14/3 terug op dosis die destijds in 2022/2023 wel werkte, nu 8,t week verder en ear proefjes met benzo en weinig/ geen verschil nog ( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden