Fonny Geplaatst 27 september 2023 Rapport Share Geplaatst 27 september 2023 Goedemorgen allemaal!! Dagpact: Fonny Voor iedereen een fijne woensdag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 september 2023 Rapport Share Geplaatst 27 september 2023 Goedemorgen @Fonny en goedemorgen frummers, Jeetje, ik heb een gat in de dag geslapen. Wel vier keer wakker geweest vannacht, maar toch.... Afijn, de dieren hebben hun natje en hun droogje. De theepot staat naast mij op tafel, dan nu hier even een bakje neerzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 27 september 2023 Rapport Share Geplaatst 27 september 2023 Goedemorgen allemaal. Dagpact: Fonny Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 september 2023 Rapport Share Geplaatst 27 september 2023 Goeiemooiemorgen frummers hier ook net pas wakker, nu het smorgens wat kouder is slaap ik ook weer langer door. Vanavond mijn dekbed maar weer eens uit de koffer halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 september 2023 Rapport Share Geplaatst 27 september 2023 Goedemorgen allemaal, Ik was ook laat vanochtend, half vier wakker, daarna onrustig geslapen en dan toch weer laat wakker worden. Dan doe ik eerst 20 minuten oefeningen van de fysio en van mezelf Hoop toch zo dat het gaat helpen ! gisteren met een wat vermoeide ochtend toch nog een hele goede dag gehad. Niks vermoeide rug en been (en). Zo vreselijk blij, want je humeur knapt dan ook meteen op. Nu wel weer een wat zeurend vermoeide pijn links rug, bovenbeen. Maar misschien word dat ook nog minder vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 september 2023 Rapport Share Geplaatst 27 september 2023 Zo, en nu eerst wat boodschappen doen, voordat vriend op de koffie komt en gaat smullen van mijn zelf gemaakte appeltaart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 27 september 2023 Rapport Share Geplaatst 27 september 2023 Goedemorgen, vanavond maar weer eens bootcampen. Had afgelopen maandag ook al overgeslagen, had er echt geen zin in.. Vorige week kinderen, dus ook geen bootcamp.. Maar heb me zojuist aangemeld voor vanavond Dagpact: Fonny Roberto Freekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden