Jimi12345 Geplaatst 16 augustus Rapport Share Geplaatst 16 augustus Hallo, Ik ben bezig met afbouwen diazepam. En dit gaat niet echt makkelijk. Mijn arts wil alleen maar meer pillen voorschrijven.. Maar ik vind het troep.! Ik hoop dat er mensen zijn die tips hebben.!. Mvg Jimi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 augustus Rapport Share Geplaatst 16 augustus 1 uur geleden zei Jimi12345: Dit gaat helemaal verkeerd Jimi. Ik wilde jouw berichtje naar ditjes en datjes de dagdraad copieëren. Dat is zo'n beetje onze huiskamer maar het gaat verkeerd en krijg deze docu niet weg. Even kijken of ik het toch kan verplaatsen naar ditjes en datjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 augustus Rapport Share Geplaatst 16 augustus Jimi ik heb je berichtje geplaats op ditjes en datjes de dagdraad. Dat is onze h. kamer. Jimi12345 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimi12345 Geplaatst 18 september Auteur Rapport Share Geplaatst 18 september Op 16-8-2023 om 13:30 zei bolletje: Jimi ik heb je berichtje geplaats op ditjes en datjes de dagdraad. Dat is onze h. kamer. Hallo Bolletje, ik heb nog een vraag.. Ik ben ondertussen 20 dagen gestopt met Diazepam. Heb 't momenteel erg zwaar. Is dat herkenbaar voor jou. Word er erg onzeker van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 september Rapport Share Geplaatst 21 september Goeie morgen Jimi, Jazeker dit hoort erbij. Ik kon op een gegeven moment denken, "die angst en onzekerheid komt door het stoppen, nergens anders door"daardoor werd het soms minder. Het is ff een moeilijke tijd maar je krijgt er heel veel voor terug, Veel drinken daarmee spoel je je lichaam. Iedere dag 1 uur rusten als het kan, en verder, doe leuke dingen, ben bezig, goed eten en vertrouwen dat het goed komt. Wanneer? Dat weet niemand sommigen kort 1 maandje, de ander langer, maar het komt goed, vertrouw maar op jezelf. En schrijven, dan schrijf je van je af. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimi12345 Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Share Geplaatst %s om %s Op 21-9-2023 om 07:34 zei bolletje: Goeie morgen Jimi, Jazeker dit hoort erbij. Ik kon op een gegeven moment denken, "die angst en onzekerheid komt door het stoppen, nergens anders door"daardoor werd het soms minder. Het is ff een moeilijke tijd maar je krijgt er heel veel voor terug, Veel drinken daarmee spoel je je lichaam. Iedere dag 1 uur rusten als het kan, en verder, doe leuke dingen, ben bezig, goed eten en vertrouwen dat het goed komt. Wanneer? Dat weet niemand sommigen kort 1 maandje, de ander langer, maar het komt goed, vertrouw maar op jezelf. En schrijven, dan schrijf je van je af. Sterkte. Bedankt voor je bericht.. Ik heb momenteel erge sensaties in m'n hoofd, soort gerinkel. Links en rechts. Vind dit best eng.! Is dat voor jou ook herkenbaar.?. En mag ik vragen hoelang heb jij erover gedaan voordat het beter werd.? Groet Jimi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst gisteren om 06:28 Rapport Share Geplaatst gisteren om 06:28 Goeie morgen Jimi, Dat gerinkel in je hoofd is vaak het gevolg van het afbouwen, ik zou me daar niet al te druk over maken. Bijna iedereen heeft last van geluiden. Als het lang blijft dan laat je het een keertje onderzoeken. Voor nu zou ik er niet teveel aandacht aan schenken, kost alleen maar energie. Hoelang dit duurt is voor iedereen anders. Wat mij hielp is, het te accepteren, en er geen aandacht aan geven, dan verdwijnt het vaak, (niet altijd) maar heb je er minder last van. Ik heb nog steeds last van een geluid, (brainzapps) maar ik heb ook een herseninfarct gehad, Dus kan dat ook daar mee te maken hebben. Ik vind dat je erg goed bezig bent chapeau. Jij komt er zeker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimi12345 Geplaatst gisteren om 14:39 Auteur Rapport Share Geplaatst gisteren om 14:39 8 uur geleden zei bolletje: Goeie morgen Jimi, Dat gerinkel in je hoofd is vaak het gevolg van het afbouwen, ik zou me daar niet al te druk over maken. Bijna iedereen heeft last van geluiden. Als het lang blijft dan laat je het een keertje onderzoeken. Voor nu zou ik er niet teveel aandacht aan schenken, kost alleen maar energie. Hoelang dit duurt is voor iedereen anders. Wat mij hielp is, het te accepteren, en er geen aandacht aan geven, dan verdwijnt het vaak, (niet altijd) maar heb je er minder last van. Ik heb nog steeds last van een geluid, (brainzapps) maar ik heb ook een herseninfarct gehad, Dus kan dat ook daar mee te maken hebben. Ik vind dat je erg goed bezig bent chapeau. Jij komt er zeker. Bedankt weer voor je reactie.!. Ik doe m'n best maar de herrie is flink aanwezig. Ik ben nu 31 dagen gestopt met Diazepam. Ik neem ook al jaren een antidepressiva... En nu begin ik te twijfelen of de herrie daardoor komt..!? Lastig pakket. Groet Jimi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 uur geleden Rapport Share Geplaatst 12 uur geleden (bewerkt) Wat voor 'n ad. slik je? 12 uur geleden bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimi12345 Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 8 uur geleden 4 uur geleden zei bolletje: Wat voor 'n ad. slik je? Citalopram in druppelvorm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 7 uur geleden Rapport Share Geplaatst 7 uur geleden @Jimi12345, Zowel diazepam als citalopram kunnen tinnitus als bijwerking hebben. Dan kun je geuiden in alle vormen horen. Die kunnen weer verwdwijnen als je stopt met gebruik. Een andere oorzaak die daarmee samenhangt is spanning en stress. Dat is wat lastiger om mee om te gaan. < Boek Oorzaken – Nieuw zelfhulpboek bij tinnitus en hyperacusis > Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimi12345 Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 3 uur geleden 3 uur geleden zei Roberto: @Jimi12345, Zowel diazepam als citalopram kunnen tinnitus als bijwerking hebben. Dan kun je geuiden in alle vormen horen. Die kunnen weer verwdwijnen als je stopt met gebruik. Een andere oorzaak die daarmee samenhangt is spanning en stress. Dat is wat lastiger om mee om te gaan. < Boek Oorzaken – Nieuw zelfhulpboek bij tinnitus en hyperacusis > Oké bedankt.!. Ik ben nu 1maand gestopt met Diazepam.. Alleen de klachten zijn de afgelopen dagen heftiger geworden. Ben een beetje angstig door het gerinkel/ gesuis in m'n hoofd en oren geworden. Hoop dat het over een tijdje beter gaat.! Groet Jimi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden