Spring naar bijdragen

Gaat het nog goed?


bolletje

Aanbevolen berichten

Hoe is het met diegene die met de afbouw bezig zijn? Moeilijk hé? Maar gelukkig ben je enigste niet, iedereen die aan het afbouwen is, heeft het heel moeilijk. Daarom is het zooooo belangrijk, hier te schrijven.

Ik krijg nogal eens wat pb'tjs, die ik graag, als ik kan, beantwoord maar veel beter is als je hier schrijft, dan help je daar ook anderen mee en zeker ook jezelf. Je schrijft van je af, je deelt, heel bel;angrijk als je probeerd te stoppen.

Ik hoop dat is weer wat mensen hier zie. Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Jimi, daar ben je. Natuurlijk wil de h. arts je meer pillen voorschrijven, hij weet niet om te gaan met een verslaving, zoals zoveel artsen. Ze zijn daarvoor niet opgeleid.

Goed dat je dat niet doet.

Je moet door deze periode heen dat is niet anders. Hoe lang die periode duurt weet niemand maar houd je maar vast aan dat het over gaat, dan kun je heel trots zijn op jezelf.

En blijf maar van je af schrijven, dat helpt toch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat zou je het liefst willen Jimmi? Kijk, als je nu wat meer mg. neemt, is de stap naar nog meer gauw gezet, er doorheen gaan is pijnlijker maar beter heb ik zelf ervaren. Ik weet hoe moeilijk je het nu hebt. Natuurlijk stabiliseer je. Het lichaam is altijd gericht op herstel, zo zit de mens in elkaar.Heb daar maar vertrouwen in. Je doet het zo goed.

Wat heb je  vandaag gedaan? Gaat het slapen een beetje goed? En het eten? Heb je vandaag ook wat gerust? Dat is zo ontzettend belangrijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...