witte Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Van een verslaving komt een verslaving Had. Weg met dat jankerige spul hoor, dat is mega slecht voor je darmen.... Maar je hebt wel de 4 te pakken :present: :present: Deze voor jou, keep on going Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Originally posted by: witteWeg met dat jankerige spul hoor, dat is mega slecht voor je darmen....quote> Zo, weer 'n verslavig opgeruimd, FF de deur uit.Mag nu per dag 4 stukjes kauwgum van meselluf, blijf je lekker bezig met je bekkie en eet je niet veel.De uitgerookteherkauwer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Weer zo'n eenzame nachtdienst, blijf ik lastig vinden. Maar, niet gerookt en geen Fish. F. gevroten. De trotsedarmenspaarder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 hoi goedvoorzichzelfzorgende, Mooi om te lezen dat je niet toegegeven hebt. Weet je Had, ik doe het voor mezelf heel kinderachtig, maar hee het werkt wel. Ik denk maar steeds, er zitten allemaal hele kleine monstertjes (soort van packman als je die kent) en als ik maar 1 haaltje neem, dan worden ze allemaal wakker en beginnen allemaal te vragen om meer. HOe meer ik ze dan geef, hoe harder ze gaan schreeuwen. IK vind het een soort van te lastig om ze weer aan het slapen te krijgen. Dus die eerste haal, die neem ik niet!!!! Hou vol, bijna weer een week! (dus bloemen:D ) De geenhaalmeernemende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Dank, Witte. Net wakker, ga stug door De nietuitslapert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 hoe is t nu met je? nietmeldende gr denieuwschierige Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Mooi, ik kan dus gerust nog eens een paar dagen weg.... je hebt het vol gehouden, klasse... Dat van die fishermansfriend ken ik ook.... zo lekker, maar inderdaad niet al te goed voor de darmen, je kunt er bij grote inname zomaar van aan de scheiterij gaan:$ Ik nam in het begin wel stokjes zouthout om op te kauwen, is dat misschien een idee?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Ga jij maar lekker weg, still going strong here. De nietmeersterkesnoepjeetendeschijter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 voorlopig heb ik weer genoeg vakantie genoten Had, ik moet niet gaan overdrijven toch? Maar jij hebt er weer een dag aan vast geknoopt, kan niet missen. En als ik goed heb geteld heb je nu tien dagen niet gerookt. Das dan weer een k'dootje waard: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Ff snel, vandaag cursus gehad, niet mee naar buituh geweest, nie gerookt. Nu wel moderaat wijntje, dus zien hoe de trek verloopt. De abstinente Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 volgens mij weer een dag er bij dan Haddock, goed hoor !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Hoe staat het na vijf dagen met die trek Haddock? Je bent nu wel verdacht lang weggebleven:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Ben ziek, zwak en misselijk, dikke rauwe keel, maar ROOK NIET! Zal wel griepje zijn. De doorzetter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 WOEHOE hij rook nog steeds niet!! Ik dacht je al kwijt te zijn, omdat we niks meer van je hoorde. Dat zijn dus vandaag al 15 dagen rookvrij!!! Klopt dat, nietsmeervanzichlatenhorende??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 en benieuwd naar dat moderaat wijntje; kreeg je dat van de moderator? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 zo mijn eerste twee maanden niet roken zit erop. het wordt nu steeds makkelijker vandaag steek ik de eerste niet op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Heel goed, Gaby! Feleicitados. Had zelf net weer ff 'n lastige bij de koffie, wou dat 't bij mij al 2 maanden was. Zijn jouw maanden niet wat kort? Las ff terug, 3-10 na klein struikeltje weer gestopt? In ieder geval, sterkte en succes, we gaan ervoor, schone elastische longetjes!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 haha je hebt gelijk Haddock, het zijn 8 weken, maakte ik voor het gemak meteen maar 2 maanden van maar toch 8 weken, gister had ik zin om te roken, vandaag zo blij dat ik het niet gedaan heb, ik moet echt die eerste niet opsteken, anders ben ik weer terug bij af, en ookal was het gister ff lastig, het is allang zo lastig niet meer als in het begin! dus vandaag steek ik de eerste niet op! Je komt achter me aan Hadd, gaat je lukken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Gaby aan het smokkelen met de data?? Je ziet, je wordt gecontroleerd hoor, hahaha. Maar evenzogoed knap van je. Had... dubbel petje af voor je. Knap je inmiddels al weer wat op??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Ja, gaat wat beter. De onruststoker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Super Gaby, je bent een bikkel.. Hee Had, zeg volgende keer ook even hoeveel dagen je nu staat aub Is wel handig voor mij om te zien of het je nog steeds lukt gr denieuwschierige Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Poeh.... ik heb het lastig, gister al % bier gehaald, en ik voelde me ''inene'' zielig dat ik niet mocht roken, (i.p.v ontzettend blij te zijn dat ik niet meer hoef!!!!) was gisteravond bij AA,stond ik in de pauze even buiten bij de rokers, maar.... ik heb GEEN trekje genomen en/of een sigaret gebietst, maar ik heb nog steeds zin dus ik zet dit even hier neer, dit is een linke tijd voor mij, ik wil nu extra allert zijn, want... ik wil natuurlijk heel niet roken, en het voegt ook niets toe, dus even een pactje; vandaag steek ik de eerste niet op!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Hier ook wat onrust gisteravond, dus het pact heb je: ik doe met je mee, Gaby! He, Witte, ik tel al die dagen niet eens, wat 'n gedoe. 3 weken, zoiets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Ik meld me af voor ons pact Haddock, ik heb de eerste niet opgestoken, is het jou ook weer gelukt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Mooi mooi mooi mooi om hier even een pact met elkaar of met je zelf te maken Gaby Onwijs goed idee van je. Had je hoeft ook niet meer te tellen, maar laat af en toe wel ff weten of je nog op koers zit, zo bedoel ik het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden