Spring naar bijdragen

Nooit meer roken

smart

Aanbevolen berichten

Beetje lullig toch... maar ook ik ben van zins om (weer te pogen om) te gaan stoppen.

Ik krijg coaching bij de motivering, want ondanks gerochel etc. blijft het zo'n enorme vertrouwde gewoonte... dat peukie.

Ik snap heus het tegendeel ervan: doodgaan.

Wat me kriebelt is de Kwaliteit van leven die er mogelijk valt op te vijzelen.

Daar is me toch wel iets aan gelegen...

sterkte stoppers!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had, ben je de afgelopen nacht ook weer vuurvrij doorgekomen?

Wat goed dat je beter proeft en ruikt, dat moet toch ook een opsteker (:P) zijn voor je.

Ik heb dat zelf nooit zo ervaren.

En ik hoop echt, denk het ook, dat het elke dag weer een stukje makkelijker gaat worden ....

HOU VOL!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trouwens, je bent inmiddels de grens van 1 week al lang gepasseerd, zelfs al over de 10 dagen heen als je die paar trekjes in het begin niet meetelt.

Dat verdient een bloemetje Had:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

(Heb extra lekker geurende voor je uitgezocht :))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mee eens Yvonne!

Voor jou Had..

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach weet je Haddock het is een verslaving

en bij een verslaving hoort nou eenmaal dat je eerst

80x op je plaat moet gaan voordat je eindelijk door hebt

hoe het wel moet.

Ik wens je suc6 vandaag en hopelijk kan je deze dag er vanavond

weer aan vast kan rijgen

De snapper:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb voordat ik werkelijk gestopt was met roken ,

1jaar lang pogingen gedaan die telkens na 1,5 dag mislukten.

Niet dat de wil er niet was maar kon gewoon niet stoppen omdat ik zo verslaafd was

1 grote paniek aanval kwam dan over me heen,kon dat niet aan

Totdat ik naar de huisarts ben gegaan na 1,5 dag gestopt te zijn

kreeg toen pillen en die gaven me weer een beetje rust

zodat ik mijn stoppen met roken kon doorzetten

Dus schoom niet om net dat beetje extra hulp te zoeken kan je er net weer iets makkelijker door heen komen

De wil is er vaak wel maar net dat stukje kracht niet om door tezetten

Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, dag 2 weer.

Laatste late dienst, paar dagen vrij.

De mindset moet het doen, maar het is soms moeilijk.

Was druk vanavond, en ik was blij dat de aflossers geen peukie opstaken onder m'n ogen.

Ik had dat wel weerstaan, maar dan had het toch nog meer in m'n kop gezeten dan nu!

De hetmoeilijkhebbendeblijzijndedaternietsinhuisis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...