witte Geplaatst 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 17 dagen en een jaar Niwi!!! Wow das niet niks hoor hee... Ik ga ook goed, vandaag precies over een week schrijf ik hier weer hoe het met mij gaat;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Zo, de kogel is door de kerk. Ik ga stoppen met roken. Heb net nicotine kauwgom gekocht en...........it giet oan!!! Het zal me benieuwen en ik hoop ook in deze strijd steun van jullie te krijgen. De één wil er niet over praten, de ander wel, en bij die laatste groep hoor ik. Zal het nu dan toch eindelijk lukken? Morgen is mijn eerste rookvrije dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Zet hem op Emmaroos, Makkelijk zal het niet zijn denk ik zo, alc en roken tegelijk! Maar dat is mijn idee. Ik ben 4 jaar geleden gestopt met roken. Ik vond stoppen met roken makkelijker als stoppen met drinken, maar dat ben ik.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Nou, we zullen maar weer zien. Ik hoop dat het gaat lukken. Wat zal ik dan blij zijn om overal vanaf te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Alles kan, niets moet. Geef er een lap op Emma! Heb de eerste tijd ook kauwgom gebruikt en vond het goed werken. Hier nog steeds rookvrij. Het was nipt met momenten maar nu heb ik weer een rustige periode. Gisteren zelfs sigaretten voor collega gaan kopen. No problemo.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Hoi AlbertRemmo, 30 januari was jou stopdag, hoe gaat het nu met je? Liefs Myriam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Yessssssss Fleur!! :sun::sun::sun::sun::sun::sun: Ik wist dat je me niet in de steek ging laten!!!! ER succes!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 4 maanden vandaag...:D:D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Witske voor jou dan even speciaal een slinger :present::present::present::present::present::present: heel knap hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Jaja vliegkippie, jij bent ook heel goed bezig :sun: (zal je even voor zijn hihi) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 den Witte se.... van harte gefeliciteerd met je 4 maanden zonder sigaretten... als je dat kunt presteren...kun je de rest van je leven ook zonder dat spul toch ?? of ben ik weer te simpel aan het redeneren ?? nou ja, we maken het niet moeilijker dan het al is... (of heb je liever een orchidee ?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 :light::oB):):lips::musicnote::clock::light::oB):):lips::musicnote::clock: :light::oB):):lips::musicnote::clock::light::oB):):lips::musicnote::clock: :light::oB):):lips::musicnote::clock::light::oB):):lips::musicnote::clock: :light::oB):):lips::musicnote::clock::light::oB):):lips::musicnote::clock: 4 maanden schone longen voor die coole Witte!! Feli's dame en petje af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Bellefleur komt je achterna stap voor stap en ER ook al goed bezig!! prima meiden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Helaas, ER is niet goed bezig. Jammer hoor maar het is te vroeg, eerst de drank echt goed onder controle en dan is het tijd voor stoppen met roken. Had gisteravond een gesprek met partner, die zo apetrots op me is qua drank en die zei dat ik, zoals gewoonlijk, veel te streng voor mezelf was. Hij zei, dat je nu zo goed bezig bent met drank, of zonder drank natuurlijk, hahaha, is veel belangrijker nu, wordt eerst maar veel zekerder daarmee, dan komt dat roken wel. Dus mensen, ik rook weer. Wanner ik ga stoppen opnieuw weet ik niet maar dan meld ik het weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Sha, Niwi en Jane, bedankt voor jullie mooie woorden. Deze woorden zijn weer mooie bouwstenen om de aankomende maand op te bouwen. Thnx!!! Emmaroos Eerlijk gezegd ben ik blij, dat je er al na 1 dag achter bent dat je het beter bij 1 verslaving kan houden. Ga eerst maar voor de drank idd. Eerst dan een tijdje vol houden en dan maar weer verder kijken Succes met je Alcohol De Baas!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: : :heart: :present:heart; :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: : :heart: :present:heart; :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: : :heart: :present:heart; :heart: :heart: Helemaal alleen voor een kanjer van een meid!! Knap van je worstenbroodje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Originally posted by: ShahireJaja vliegkippie, jij bent ook heel goed bezig :sun:(zal je even voor zijn hihi)quote> Jij bent al goed afgericht se :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Dank je Witte:heart:En jij bent echt heel goed bezig !! ! !! Dat zal ik zeker doen. Fleur, kanjer!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Wauwwwww Fleur das nog is een felicitatie Je maakt echt mn zondag hiermee hoor!! Pff ik mag alvast wel gaan beginnen met jou felcitatie alvast te plakken en knippen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Hallo In tegenstelling tot de dagdraad is er hier niet zoveel geschreven. Betekent dat ook dat er niet zoveel gestopt is/wordt? Zelf moet ik helaas m,elden dat ik weer rook. Het begon met een pakje voor vertrek naar Egypte, eigenlijk de angst dat ik bij stress zonder zou zitten. Kun je nagaan hoe ingesleten dit allemaal is. En eenmaal op bestemming, tja, weinig omhanden (letterlijk) en hele goedkope peuken, dus daar ging ik weer. Zeer tegen de zin van mijn vriendin, die eerst boos reageerde, maar haar verzet gelukkig voor de sfeer opgaf. Ze zei zelfs 1x dat ze bijna ging vragen om een sigaret. Gelukkig heefdt ze dat niet gedaan. Maar ik kan jullie wel melden dat ik bij het lopen, vooral naar boven in het zand zeer zeker veel kortademiger was. De zandduinen ben ik niet eens aan begonnen. Nog 2 pakjes te gaan en dan stop ik weer. Echt waar!!!! Dat beloof ik hier. Donderdag a.s. had ik een afspraak met het anti-rookvrouwtje, maar dat heb ik maar verschoven want we zouden de blaastest doen om te zien of er verbetering was opgetreden. Dat heeft natuurlijk nu geen enkel nut. Leer van mijn fouten: minderen met roken bestaat niet!! Voor je het weet zit je weer op je oude niveau. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Spijtig Lidia Als je wil stoppen zal je er toch eens echt een keertje den blok op moeten gooien. Als minderen niet lukt en je dit van jezelf weet, is het of gewoon doorgaan of gewoon stoppen. Ikzelf heb niet de behoefte om hier veel te schrijven. Uiteindelijk komt het onder controle houden van een verslaving toch steeds op hetzelfde neer. Denk ik dan toch.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 MMMM was het bijna vergeten maar op Valentijnsdag ben ik gestopt met roken. 4 jaar geleden nu. En blij dat ik ben dat ik niet meer rook, echt wel... Hoef nergens meer buiten te blijven staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Myriam klasse!!! en dat je het vergeet is denk ik alleen maar een goed teken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Originally posted by: fleurtje Originally posted by: ShahireJaja vliegkippie, jij bent ook heel goed bezig :sun:(zal je even voor zijn hihi)quote> Jij bent al goed afgericht se :)quote> Ja, is niet zo verwonderlijk met jou in de buurt zenne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 klasse Myriam! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden