Spring naar bijdragen

Nooit meer roken


smart

Aanbevolen berichten

Klopt Niwi... die eerste is niet eens lekker....
Maar die tweede moet er achter aan....
En dan denk je: hm, dat was het dan.... ik hoef niet meer.
En binnen de korste keren rook je weer net zoveel als voorheen... niet doen hoor.
zonde van al die moeite die je hebt gedaan dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:musicnote::heart::light::sun::present::musicnote::musicnote::heart::light::sun::present::musicnote:
:musicnote::heart::light::sun::present::musicnote::musicnote::heart::light::sun::present::musicnote:
gefeliciteerd Gaby met je 2 maanden fris en fruitig

en niwi kanjer
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

geweldig!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo gisteren bijna gerookt, N had vrijdag zijn pakje laten liggen hier, (bijna vol) en ik had er al een tijdschrift over gegooid,maar zondag had ik zo'n rotdag en moest ik moeite doen om eraf te blijven, gister nog steeds opgefokt, sigaretten gepakt , halve opgerookt :devil: toen resuluut uitgemaakt, stemmetje in mij was aan het bedenken dat als ik dan toch ging roken , ik dat dan met heel veel bier en m'n eigen merk moest gaan doen, rekenen wanneer dat kan, i.v.m de refu :wacko:

vanmorgen refu geslikt, sigaretten onder de kraan gehouden en weggegooid, ik WIL niet meer roken, ik ben blij dat ik niet meer hoef te roken :)

en ik wil wel drinken (erg he) ,maar ik doe het niet, en daarom neem ik m'n refusal, want ik KAN nl niet drinken, zal iets anders moeten vinden i.p.v drank, moeilijk soms....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Marika, nooit meer een onbezorgde roker worden, klopt voor mij ook :)
ja en ik doe er een smiley bij, omdat ik daar blij van ben,
met mijn terugvallen kwa drank heb ik daar ook bij gerookt, alhowel ik woensdagmiddag ''begon'' met alcoholvrij bier,roken en stomme computerspelletjes,maar daar was al die drang naar verdoven, donderdag overdag gelukkig niet getaald naar een sigaret, sávonds beetje gerookt bij mijn 6 blikjes, maar zowel het bier als het roken smaakte me niet, daarna geen trek meer in roken, daar ben ik zo blij,gelukkig en dankbaar om, ik wil echt niet meer roken, met drank is dat anders, ik wil af en toe toch nog die roes blijkbaar :wacko: maar ook daar werk ik aan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...