Spring naar bijdragen

Nooit meer roken


smart

Aanbevolen berichten

Arggggggggg :devil:
Moet het gewoon even van me afschrijven.....
Ik heb nu zo'n behoefte om te roken....aaaaaaaaaaa...........niet doen niet doen niet doen....
Ga het ook niet doen want ik hoef niet meer te roken, ik neem vandaag de eerste niet!!
Maar heb het effe heel moeilijk..........desi hoe gaat het? met mij goed, heb nog niet gerookt...
Pffffff...had net visite, zat er niet op te wachten....weg en bij mij kwam plots die enorme drang even naar boven.
Moest het effe zeggen, gaat geloof ik wel weer.........hmmmm ja, het werkt :D
Sorry moest even!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Shahire. Sorry voor de late reactie. Ik was naar de AA. De PP pauze( plas en peuken pauze) was wel ff moeilijk maar daar ben ik door gekomen. De trek is eigenlijk niet zo sterk bij mij maar die rot gewoontes die breken mij bijna de nek. maar volhouden wil ik en jou lukt dat zeker ook! Laten we dit samen doorstaan okeB)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://stoprokenblog.nl/overzicht-stop-roken-blogs/

hier kun je een blog aanmaken, en een stopmeter invullen,( die registreert het aantal niet gerookte dagen/sigaretten en bespaarde geld, best geinig),en de blogs van andere stoppers lezen, ik lees af en toe wat, de stukjes die ik hier had gesplaatst had ik ook daar vandaan, ik blijf vanaf het moment dat ik wakker wordt tegen mezelf zeggen hoe blij ik ben dat ik niet meer hoef te roken, is toch een stukje hersenspoeling dat we roken nodig hebben, wat teruggedraaid moet worden naar ik wil niet eens meer (althans bij mij) moet zeggen dat dat me wel helpt, en volhouden he,:present:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaby dank je:present:
Het valt me enorm zwaar, valt me zo verrekte tegen...........
Maar dat was met de alcohol in het begin ook zo
dus wie weet..........ik probeer iedere dag de draad weer op te pakken
morgen telefonisch consult ervoor...........maar kijken wat ze zeggen
alsof ik dat eigenlijk zelf al niet weet :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op een stokje zoethout kauwen Sha,
en als de nood echt hoog is, kun je een babyflesje met warme melk langzaam drinken
(heb ooit gelezen dat rokers vaak geen borstvoeding hebben gehad, of te kort, en dan
hebben ze die warme lucht die ze zo gretig opzuigen als substituut, zoiets dus, ik weet zelf niet wat ik daarvan moet denken hoor.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag gebeld door Meditel, telefonische hulp bij het niet roken....
Ging deze week niet zoals ik had gepland...sinds woensdag toch weer echt de mist in.
Vandaag weer heel wat van die vieze stokken op, morgen gaat het em ook niet worden
ben ik bang voor...weet ik nu eigenlijk al omdat ik een gesprek heb waar ik tegen op zie.
Hoorde dat als je nicotinepleisters gebruikt en erbij rookt je zelfs nicotinevergiftiging kunt
krijgen....ajjjjj...zover wil het toch niet laten komen!
Zondag ga ik met volle moed erweer tegenaan....met bovenstaande maar in gedachte houdende.
Complimenten voor de stoppers :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...