Shahire Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Arggggggggg Moet het gewoon even van me afschrijven.....Ik heb nu zo'n behoefte om te roken....aaaaaaaaaaa...........niet doen niet doen niet doen....Ga het ook niet doen want ik hoef niet meer te roken, ik neem vandaag de eerste niet!!Maar heb het effe heel moeilijk..........desi hoe gaat het? met mij goed, heb nog niet gerookt...Pffffff...had net visite, zat er niet op te wachten....weg en bij mij kwam plots die enorme drang even naar boven.Moest het effe zeggen, gaat geloof ik wel weer.........hmmmm ja, het werkt Sorry moest even!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Dinah, dank je Zag nu pas je berichtje, was even teveel met mezelf bezig Maar is alweer over hoor..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Shahire. Sorry voor de late reactie. Ik was naar de AA. De PP pauze( plas en peuken pauze) was wel ff moeilijk maar daar ben ik door gekomen. De trek is eigenlijk niet zo sterk bij mij maar die rot gewoontes die breken mij bijna de nek. maar volhouden wil ik en jou lukt dat zeker ook! Laten we dit samen doorstaan okeB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Ja Desi, dit gaan we samen doorstaan Het was alleen even een rot momentvoorheen pakte ik dan ook nog de drank erbijeven een nieuwe weg vinden nu beide verleden tijd zijneven andere uitlaadklep zoekenmaar dat komt wel goed........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wakx Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Kom op meiden! Go, go, go!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Desi......we gaan er vandaag weer voor he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 vandaag dag 57.....in totaal al 1.707 peuken uitgespaard....jullie kunnen het ook...!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Vandaag dag 4. t gaat goed. Maar misschien ook wel doordat ik zo erg verkouden ben en er toch geen zin in heb. Maakt niet uit ook. Gewoon niet roken:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Desi :present::present:Goed hoor, je loopt voorop!!Ja, gisteren de mist in gegaan........ik heb dus gerookt Geen excuus maar het waren de omstandigheden.In ieder geval ga ik vandaag de draad weer oppakken............dag 1Succes vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Jij ook succes Shahire. ben er ook nog niet. t is best wel moeilijk af en toe maar ik wil gewoon niet weer terug bij af zijn. En terug voor 1 sigaret vind ik nu al zonde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Is af en toe ook zeker moeilijk, zeker op moeilijke momenten......... Heb me zelf weer bij elkaar geraapt en ga gewoon vandaag de draad weer op pakken Ik zal die rookverslaving de baas worden Jij beterschap Desi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 tuurlijk ga jij je rookverslaving de baas worden! is maar bij weinigen in 1x gelukt hoor, en je wordt je toch met de dag bewuster! Succes meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 las vandaag op de stopmelder dat ik al voor 101 euro bespaard heb aan roken, dat is toch leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Gaby hoe werkt dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 http://stoprokenblog.nl/overzicht-stop-roken-blogs/hier kun je een blog aanmaken, en een stopmeter invullen,( die registreert het aantal niet gerookte dagen/sigaretten en bespaarde geld, best geinig),en de blogs van andere stoppers lezen, ik lees af en toe wat, de stukjes die ik hier had gesplaatst had ik ook daar vandaan, ik blijf vanaf het moment dat ik wakker wordt tegen mezelf zeggen hoe blij ik ben dat ik niet meer hoef te roken, is toch een stukje hersenspoeling dat we roken nodig hebben, wat teruggedraaid moet worden naar ik wil niet eens meer (althans bij mij) moet zeggen dat dat me wel helpt, en volhouden he, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Gaby dank je:present:Het valt me enorm zwaar, valt me zo verrekte tegen...........Maar dat was met de alcohol in het begin ook zodus wie weet..........ik probeer iedere dag de draad weer op te pakkenmorgen telefonisch consult ervoor...........maar kijken wat ze zeggenalsof ik dat eigenlijk zelf al niet weet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Dinah,Ik heb ook pleisters gekregen, gister vergeten er een op te doen maar vandaag wel.Ook voor deze gewoonte moet ik vervanging zoeken...I know, nu nog doen Sha!!! Sha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 vandaag dag 58.....volgens de blog 1755 peuken uitgespaard....en vanmiddag eens naar de bedrijfsarts geweest voor de longinhoud....en die was op 2 maanden gestegen van 72 naar 83 procent....het is dus zeer de moeite waard.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Tja Niwi...................................................................Ik ga er nog eens even heeeeeeel goed naar kijken wat je schrijften nog eens kijken....en weer.......en nog een keer....en morgen ook..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Op een stokje zoethout kauwen Sha,en als de nood echt hoog is, kun je een babyflesje met warme melk langzaam drinken(heb ooit gelezen dat rokers vaak geen borstvoeding hebben gehad, of te kort, en danhebben ze die warme lucht die ze zo gretig opzuigen als substituut, zoiets dus, ik weet zelf niet wat ik daarvan moet denken hoor.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Ik heb inderdaad vroeger geen borstvoeding gehad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 vandaag 2 maanden niet gerookt...1780 peuken uitgespaard....wat een weelde.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 ik kan me niet meer herinneren dat ik borstvoeding heb gehad....maar ik wil het dan alsnog proberen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 Vandaag gebeld door Meditel, telefonische hulp bij het niet roken....Ging deze week niet zoals ik had gepland...sinds woensdag toch weer echt de mist in.Vandaag weer heel wat van die vieze stokken op, morgen gaat het em ook niet wordenben ik bang voor...weet ik nu eigenlijk al omdat ik een gesprek heb waar ik tegen op zie.Hoorde dat als je nicotinepleisters gebruikt en erbij rookt je zelfs nicotinevergiftiging kuntkrijgen....ajjjjj...zover wil het toch niet laten komen!Zondag ga ik met volle moed erweer tegenaan....met bovenstaande maar in gedachte houdende.Complimenten voor de stoppers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 vandaag dag 69....ik ben de 1800 uitgespaarde peuken gepasseerd....waarom zou je tot zondag wachten, Shahire ?Sara????...Sara..??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden