Spring naar bijdragen

Daar ben ik weer na 10 jaar terug


Dune

Aanbevolen berichten

Daar ben ik dan, er is zeker 10 jaar verstreken en het gaat niet goed met mij….  Ik drink echt teveel, met 1 fles per dag kon ik leven, hoe raar dat ook klinkt maar de laatste tijd ga ik bij halen en worden het er 2. Met alle gevolgen, black outs domme dingen doen mensen bellen beschamend. Nadat mijn man was overleden heb ik bijna een jaar niets gedronken omdat ik mezelf niet wilde verliezen, dat lukte gewoon, maar nu is het hek van de dam. HELP ik kan het niet alleen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi dune

Ik ben ook na 10 jaar weer hier terecht gekomen, toen even gestopt en wat voelde ik mij goed. Maar dan sluipt het er weer in. En ja het wordt steeds meer dat we nodig hebben en dan wordt het op een gegeven moment niet meer hanteerbaar. Je weet hoe het is om gestopt te xijn, verlang je daar weer na?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Mariann, ik vond het fijn om er niet mee bezig te zijn. Het was niet in mijn hoofd. Nu bepaald de gedachte aan drank mijn bestaan. Dat wil ik niet meer… maar ik weet ook dat de dorst weer gaat komen, nu niet zit nog teveel in de kater. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Dune, welkom terug ook al kwam ik hier later binnen dan jij. Je hebt het kunstje al eerder geflikt dus je weet van de hoed en de rand.  Voor nu is het denk ik belangrijk hier te delen hoe het met je gaat en lief te zijn voor jezelf. Go for it! En sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...