Spring naar bijdragen

pactdraadje voor baclofen, Refusal en Antabusgebruikers


bolletje

Aanbevolen berichten

En ik slik ook weer een halve per dag. Ik heb toch de neiging voor de feestdagen wijn in huis te halen. En ik weet dat ik daar achteraf spijt van heb. Vaak op het moment zelf al. Heel even is het van:Ā  Aaahhh heerlijk. Maar gelijk komt dan: waar ben ik mee bezig!!! Dus ik doe het maar niet. In ieder geval tot nieuwjaar Refusal.

Ā 

Ik wens jullie mooie feestdagen!!

Ā 

Hanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha hier ben ik weer.

En ik neem momenteel ook een halve per dag.

Voor het geval dat ........

Wat een ladingen drank heb ik voorbij zien komen.

Ook IN het etenĀ  :blush:

En dat is wat ik echt niet fijn vind.

Ā 

Maaaaaaaaarrrrrrrrrrr ik drink niet yeahaaaaaaaaaa ...en mijn kids zijn trots op meĀ  :DĀ  :DĀ  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hanneke, ja ik zit nu ook op een halve, gewoon elke dag.

Deze dagen neem ik geen enkel risico, ook al boeit het me niet.

Maar EEN stukje in die hersenpan snapt dat niet en

dan zou je net zien.

Ā 

Neeeeeeeeee ik drink geen alcohol, nuchter het jaar sluiten en nuchter weer openen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een goedemiddag dames, U ook nog een gezond en droog 2014 gewenst met de beste wensen uiteraardĀ  :) !

Hier ook alles goed gegaan, had ook niet anders verwacht :). Die fles champagne (al drie jaar dicht) staat er nogĀ 

steeds, dicht welteverstaan.

Heb er totaal geen moeite mee gehadĀ ! Was evengoed reuze gezellig :).

Maar even tot de orde van de dag; 1e+ 2e dosis zit erinĀ  :P

Ā 

Nog een fijne dag gewenst !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo... droog de maand doorgekomen, geen probleem.

En gister begon het, het gesjoemel in mijn hoofd.

Neem nu al 2 dagen zonder verder na te denken SNEL mijn refusal in.

Ik heb foute gedachtes n.l.Ā  :blush:

Idioot.

Ik verwacht dat ik na een paar dagen mijn verstand wel weer terug krijg.

Gelukkig, en lang leven de refusal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Foute gedachten AN ? Heb ik ook weleens, maar niet over drankĀ  :D want ik slik Baclofen !Ā  :)Ā dus safeĀ  :P.

Ik kan je er geen raad in geven, hoogstens blijven slikken en er niet aan denken Ć©n eten wordt ook wel aangeraden.

Men zegt.... het gaat vanzelf over. En anders Akelei even vragen, zij had toen een oprecht goed alternatief (ik heb het

alleen verpest resultaat, een ban en terecht) heb het zelf vele malen uitgeprobeerd en ja het hielp.

Ā 

Maar daar kwam ik niet voor; de derde dosis wederom geslikt en geen vreemde gedachten of zoiets dergelijks.

Alles onder controleĀ  :)

Ā 

An succes !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Foute gedachtes, ja dat ken ik wel. Gelukkig is de Refusal niet gelijk uitgewerkt en is er altijd tijd om het gezonde verstand zijn werk te laten doen. Ik wil soms gewoon drinken en dan denk ik: Als ik nu een paar dagen geen refusal neem kan het weer. Maar voor de refusal uitgewerkt is kom ik wel weer bij mijn positieven en weet ik dat ik niet drinken wil..

Ā 

Deze dagen, kerst, oud en nieuw de verjaardag van mijn moeder zijn voor mij moeilijke tijden. En ook die donkere maanden met korte dagen heb ik veel moeite mee. Ik ga voorlopig maar door met mijn halve refusal per dag.

Ā 

Een mooie nuchtere dag iedereen hier.

Ā 

Hanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bb en Hanneke, klopt, het gaat weer over.

Ik leer zelfs met de refusal.

Weten .... het gaat over en het kan wel een paar dagen duren.

En vandaag .......... is het over!!

Heb zelfs weer gelachen op mijn werk, gaat goed en wat ben

ik blij dat ik ook vandaag niet hoef te drinken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag dames,

Ā 

Fijn voor je An, ik ben blij dat het voorbij is maar een paar dagen is mij wel wat tĆ© lang. Hmm "trek" een pƔƔr dagenĀ  :face-icon-small-shocked:Ā ??? Moet er niet aan denkenĀ  :blush:

Ik ben toch blij dat ik aan de Baclofen zit, en waarom; als ik daar evt bij drink zijn de gevolgen niet zo erg als bij refusal. Wel een stevige

kater en een puntkop maar verder gelukkig niets. Hoogsten als je doordrinkt een psychose :face-icon-small-shocked:Ā  wat ik natuurlijk niemand gun.(moet je maar niet drinken !)

Ā 

Dus gaan we voor de 2e dosisĀ  :) hap slik en een watertje :P toe. Zo die zit er weer inĀ  :D

Nog een prettigge voortzetting ! Doeiiii

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja An het helpt bij vele kwalen, ik wil niet zeggen dat je er blij van wordt het is geen "pretpil", maar het geeft je een bepaalde rust. :P

Die rust maakt dat je toch blij wordt. Blij van Ā het niet meer hoeven vechten tegen oa. die vervelende "trek" of nog erger de "craving" !

Dat sloopte mij en nu.....helemaal niets....ja daar word ik wel blij vanĀ  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OEPS helemaal vergeten, :blush:Ā Ā  de 2e dosis. Sorry hoor even m'n dosis slikken.

Hap slik en het beruchte watertje toeĀ  :P lekker joh ! zo die zitten er weer inĀ  :)

Fijne middag allen ! en houdt het droogĀ  :angry:Ā  :DĀ Ā 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok bb, maar ga je er niet veel van eten, ik bedoel, dat je zin krijgt om te snoepen?

Ā 

Ik heb ook m'n pil weer ingenomen.

Is toch wel handigĀ  :)

Voel me soms net een stout kind waarvan de mond met een pleister is dichtgeplakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik schreef het elders al nav wat ik hier las.

Ā 

Baclofen is geen antidepressivum maar een spierverslapper. Wordt meen ik oa gebruikt bij de ziekte van Parkinson meen ik. Het is wel belangrijk dat als je zo nodig iets wilt aanprijzen je er de goede informatie bijgeeft. Antidepressiva werkt heel anders en heeft ook andere bijwerkingen.

Ā 

Hanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik houd het toch maar bij refusal.

Hanneke ik las ergens dat je eerder 4 en half jaar was gestopt, so me.

Toen deed ik het zonder hulpmiddelen.

Nu zou me dat gewoon niet lukken, dus ga ik maar gewoon verder.

Vanavond weer mijn eerste AA meeting, ik ben benieuwd en ik verheug me erop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...