Gast Geplaatst 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 zo ff snel de laatste dosering ben eigenlijk al veels te laat. krijg je he te laat opgestaan hup ... zo hebben we weer gehad, glaasje water na en we gaan weer verder fijne avond nog ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 Hier weer even op eigen kracht ben wel van plan om ze mee te nemen op vakantie voor de zekerheid zomaar een vervelend voorgevoel dat ik misschien zou willen gaan drinken. I know...slaat nergens op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 Had je een ban BB? Welkom terug dan maar weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 Komt Gabs hier helemaal niet meer? Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het met haar gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2013 HĆ© Shahire back in town ? jij bent hier ook niet meer zoveel . Maar eerst even m'n dosis innemen, hap ... slik en ze zitten er weer in. zo glaasje water na (he lekker) en we gaan weer met de banaan Maar vertel, hoe komt dat je weer terug bent, gaat het wel goed met je ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2013 tijd voor de 2e ronde slik ... en weg is tie weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2013 de laatste ronde (de 3e dus) slik ... en weg de pillen, glaasje water na , ach wat is dat lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2013 Ook al slikken we allebei iets anders BB. we gaan voor hetzelfde. Hier ook weer geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2013 goedemorgen Bolletje, was die lekker, vast wel Toch wel fijn he, geeft zo'n veilig gevoel. Nou daar gaan ze dan .... hap slik en een glas water na zo die zit er. fijne dag verder Bolletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2013 Tijd voor de 2e ronde hap .... slik en een glaasje water na zo die zitten er weer in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2013 Hello... hier zijn we weer de eerste vergeten te melden, was om 9.30 uur dus weer tijd voor de 2e dosis. hap .... slik en een glaasje water toe....... lekker zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trijsje Geplaatst 2 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2013 Hoi allemaal, Ik heb jaren geleden van de huisarts ook refusal gekregen. Ik heb het een maand geslikt..maar na dag vijf begon ik gewoon weer met drinken. Ik merkte er niks van.. misschien had ik wel een placebo gekregen. Hoop voor jullie dat het wel werkt! sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2013 Lijkt me sterk dat je door Refusal door drinkt Trijsje, ik heb het ook gebruikt maar hier kon je hier beslist niet bij drinken. Je zal wel wat anders hebben gekregen. Ik zelf gebruik Baclofen, is iets heel anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juli 2013 Nou BB. ik heb het hier wel vaker gelezen dat het toch mogelijk is. mensen die een dag na inname al weer konden drinken. Bij mij duurt het ruim 10 dagen als ik een heel tablet inneem dat ik weer kan drinken. Dus heb ik aan 2 x een kwart per week genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2013 Ja Bol dat is ook zo, ik dronk er niet doorheen maar met kleine nipjes was het wel te doen met alle gevolgen van dien. Maar ik kreeg er toch hartkloppingen en een rooie kop van Nee.. mijn pilletje is het nooit geworden buiten dat het helpt "niet drinken" kreeg ik er paniekaanvallen door, juist doordat ik niet kon drinken. Voor mij was Refusal/antabus dus gevaarlijk en ben gestopt daarmee. Nu heb ik Baclofen, die de trek/craving laat verdwijnen als sneeuw voor de zon . Ik weet je kan er eventueel bij drinken maar als je genoeg gemotiveerd bent (zoals ik) drink je niet erbij. Doe je dat wel dan belemmer je de optimale werking en loop je kans dat je binnen een halfjaar afhaakt, zonde toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2013 ach...vergeten te melden, de eerst 2 dosissen zitten erin hoor nog een fijne dag verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juli 2013 Wat fijn dat jij net zo enthousiast bent over Baclofen als ik over Refusal. Heerlijk dat het zo goed met je gaat BB. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2013 Geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2013 Originally posted by: bbHĆ© Shahire back in town ? jij bent hier ook niet meer zoveel .Maar eerst even m'n dosis innemen, hap ... slik en ze zitten er weer in.zo glaasje water na (he lekker) en we gaan weer met de banaan Maar vertel, hoe komt dat je weer terug bent, gaat het wel goed met je ?quote> BB, als ik jou lees breekt het zweet me uitalsof je continue alleen met je baclofen bezig bent.Zo lees ik je hoor. Overigens niets mis mee maar ben gewoon zelf blij dat ik niet meer 24 uur per dag met alcohol bezig ben.Hoewel...als ik heel eerlijk ben moet ik wel zeggen dat ik enorm moet uitkijken de ene verslaving niet in te ruilen voor een ander, daarom ook mijn angst om te gaan drinken denk ik volgende week. Jaja, no good maar laatste periode heb ik weer aardig wat joints op tijdens moeilijke momenten. Maar....(daar ben ik nu wel achter!!), het is net zo fake als alcohol, de roes op het moment van... en de realiteit die er de volgende ochtend gewoon weer is.Komende dagen toch maar steevast een refu slikken, een frisje straks onder de hete zon smaakt net zo goed toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2013 Nou heel simpel he, ik kreeg een ban voor 4 weken voor het niet "helpend" en "te aanvallend" schrijven :$ ach ja kan gebeuren Maar voor de rest gaat het prima. ach Shahire, Baclofen is een uit de hand gelopen hobby ik vind het fijn om andere erop te wijzen dat er meer is en veel makkelijker te behappen. Maar wat doe jij hier ? jij komt omdat je het weer moeilijk hebt he, je zit aan een joint (op jou leeftijd ) moet niet gekker worden toch... of zie het verkeerd ? Nou je ruilt zeker de ene verslaving in voor een andere, pas goed op meisje, hier doe jij niet goed aan. Inderdaad hou het bij je Refu en drink veel water, beter dan die zoete bende. Het ga je goed Shahire. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2013 Ja Bolletje met mij gaat het prima Ik vergeet steeds me hier te melden als ik ga slikken. De eerste 2 zitten er al in maar nu nog de 3e om 6.30 uur. nou hopelijk tot morgen, Dagggg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 6 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2013 Ik slik nog braaf iedere morgen een halve refusal. Bevalt me prima. Geen bijwerkingen en niet meer in mijn kop met drank bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2013 Toppie Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 7 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2013 Hoi Bolletje. Ik vind dat jij ook heel goed bezig bent. Het helpt me hier af en toe te laten weten dat ik de Refusal nog slik. Zo helpen we elkaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2013 Geslikt mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden