Lianne Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 BB! Van harte gefeliciteerd met je 2 jaar!!! Hoera hoera hoera dikke kus, je vriendinnetje Lianne xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 En bij mij werkt het ook. Dus mensen, koop het boek van ameisen en ga naar je HA! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Goedemiddag allen. Jaja, 2 JAAR DROOG !!!! MET BEHULP VAN "BACLOFEN" * géén bijwerkingen, alléén de goede !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Ps. én de nodige "MOTIVATIE" om te willen stoppen met alcohol ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Bedankt Lianne, trouwe strijdster ! Je gaat goed Volhouden he ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 BB, van harte met je twee jaar vrij van alcohol! Geweldig hoor. Een feestje op deze draad, en ik feest graag met jullie mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Gwen, reuze sportief, dank je wel ! feestje ? nou écht niet, gewoon realistisch doorgaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 nou dan hangen we de slingers toch hier op staat ook gezellig en je hebt ze verdiend bb; van harte en dat er nog maar vele jaren volgen: :moon::light::moon::light::moon::light: :moon::light::moon::light::moon::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Jane, ik wist het, je blijft een schatje ! Dank je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 BB, van harte gefeliciteerd met of zonder baclofen....je drinkt niet! goe gedaan jochie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Ja Jopie, je bent en blijft een rare maar ik mag je wel ! Écht bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Sha, zonder de Baclofen was het me niet gelukt. Maar ook jij bedankt, cuppie B ! haha was leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Hannah1, leuk hoor. bedankt ! Dinah, jij ook goed bezig he, bedankt ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Zo, en nu tasje inpakken en naar het ziekenhuis voor 3 (?) dagen. Kijken of zij wat kunnen doen aan die zere beentjes/voetjes van mij. Voorheen zeiden zij; oh polyneuropathie, das duidelijk door de alcohol ! niets aan te doen ! Nu blijkt, slagader vernauwing / verstopt in bekken en buik, wel te verhelpen. Maar we gaan het zien ! Nogmaals bedankt voor de leuke felicitaties ! Doeiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 sterkte en succes bb:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jessy Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 BB, van harte proficiat, ik kan me voorstellen dat je hartstikke blij bent! Sterkte in het ziekenhuis en beterschap! Liefs Jessy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 BB, Succes in het ziekenhuis! Ben heel erg benieuwd. Van mij ook proficiat voor de 2 droge jaren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Hello, back in town ! Behandeling deels gelukt. Rechter lies en buik "gedotterd en stent" geplaatst, linker lies mislukt. Wordt waarschijnlijk een "omleiding". Nu maar afwachten of het daadwerkelijk ook geholpen heeft. Ben/was blij dat ik aan de Baclofen zit, gaf me zoveel "rust en kalmte" en was totaal niet zenuwachtig, écht goed spul ! Kan het niet laten om het toch even te vermelden, haha, erg he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Hoi Jessy, bedankt ! Ga je ook goed ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Hallo Madelief, ook bedankt hoor ! Ga je noch goed ? Mis je de Baclofen niet ? Juist nu je in moeilijk vaarwater zit, het geeft zoveel rust en kalmte. Hoop écht dat het je goed afgaat ! Succes hoor ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Goedemiddag geïnteresseerde, even een up-date van afgelopen vrijdag. Het gaat goed nu, loop al véél beter en zonder pijn ! Voel m'n bloed weer koken, dus dames...kijk uit. Kan je voorstellen, moet de linkerkant nog gedaan worden. Behandeling op zich was pijnlijker dan verwacht. Voelde het mes er zo ingaan, bleek dat de verdoving nog niet werkte !!! Raar gevoel hoor, haha, niet leuk. Maarja, wéér een ervaring rijker. Toedeledokie ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Nou ik ben liever masochist op de fiets bij het spinnen bb. Maar je herstelt snel dus gelukkig. En dan links nog een keer? sterkte! en beterschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 bb, Ik volg dit met grote interesse. Jouw ervaring ga ik binnenkort vertellen bij de neuroloog. Wie weet!!! En de Baclofen mis ik niet eigenlijk. De trek is goed te hanteren. Wel blijf ik erbij dat de Baclofen, voor een groot deel heeft geholpen om zover te komen. Zeker om door de beginperiode heen te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Nou Jane, over masochistisch gesproken. Jij voegt de daad bij het woord... een "zweepslag" ! Sorry, maar dit was niet de bedoeling. Beterschap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten