Spring naar bijdragen

baclofen


Gast

Aanbevolen berichten

Trijsje van wie krijg je Baclofen en wie helpt jou hierbij ?

Ik heb zo de indruk dat jij in eentje zit te pionieren of heb ik het mis ;)

Als dat zo is heb ik wel een "start-schema" voor je als je wil, wel zo makkelijk en veilig.

Je ziet maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Monika het is triest gesteld met de ha., je bent echt niet de enige.

Je zou het kunnen proberen bij de NNV die zitten in Friesland, Drente en Overijsel.

Misschien zelfs ook bij jou in de buurt alhoewel Flevoland ?

Ik weet dat zij met Baclofen werken.

Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi BB,

We hebben eerder contact gehad over dosering ;) slipt your mind denk ik. Je had me al een schema gestuurd. ik hou het een paar dagen op 5 mg per x aan..voelt nu al beter.

Ik krijg het via mijn huisarts...maar die kende het ook niet 123..hij had er wel over gelezen. En was juist zeer positief en ondersteunend dat ik het wilde gaan gebruiken.

Ik ben ook met online hulp bezig voor mijn alcohol gebruik. Maar echt een hulpverlener die het gebruik controleerd heb ik niet..Weet ook niet of dit nodig is. Heb wel met mijn huisarts afgesproken over twee weken mijn bevindigen kenbaar te maken.

@monika..jammer dat je geen receptje mee krijgt zeg. Mijn huisarts kende het dus ook niet. (nou hij had het tegen alcohol misbruik) nog nooit voorgeschreven. Ik heb gelukkig een meededenkende huisarts. Ik wist trouwens niet dat een huisarts je iets kon weigeren als jij het zelf echt wil. Iedergeval succes! Hoop dat je er uit komt.

Groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom alle nieuwe forumleden hier!

Monika, ik bestel ze via internet, het een en ander staat al uitgebreid op dit draadje, even teruglezen dus. Moet je ze dus wel zelf betalen.

Voor 400 stuks betaal ik ong. 70 euro.

Verder laat ik ze meenemen door familie, vrienden of kennissen

die naar Spanje op vakantie gaan. Daar kan je ze namelijk gewoon kopen voor

heel weinig bij de farmacies. In oktober ga ik zelf naar Spanje en neem ze dan ook

weer mee. Ze helpen ook heel goed bij lage rugpijn. En daar had ik altijd veel last van, maar uitbehandeld in Ned. Maar nu, dankzij

baclofen ook daar vanaf!!

Overigens: via internet las ik dat artsen in Frankrijk het nu officieel mogen

voorschrijven tegen trek bij alcoholonthouding. Dat is een goed vooruitgang!

Hebben we hier in Nederland natuurlijk nog niks aan, maar er zit dus toch

beweging in...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trijsje ??? wie ben jij dan ? Heb ik jou niet een paar keer gemaild ? waarvan de laatste

2 onbeantwoord bleven ? Ja volgens mij ben jij dat :)

Mocht ik het verkeerd hebben, sorry dan maar kan haast niet missen.

Laat het anders even weten via een PBje als je wilt.

Maar waarom ben je niet volgens het schema te werk gegaan ? staat er toch

duidelijk in of heb je het niet goed gelezen ;)

Vergeef het je :) maar hou je daaraan vast dan kan het niet mis gaan.

de groetjes Trijsje ???:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een goedemorgen en warme dag :)

Trijsje PBje ontvangen, ja je hebt gelijk hoe kon ik zo stom zijn

sorry hoor, zal de warmte wel zijn :)

Het is wel goed dat je even bent terug gegaan naar 3 x 5mg, je zal zien dat je

straks met evt. verhogen minder last hebt.

Nogmaals sorry, ik wist het écht niet meer.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook niet de hele dag online, al lijkt het van wel :) ik voel het gewoon.

Goed dat je gaat verhogen en je zal nu minder last hebben van bijwerkingen (hoop ik B))

Succes in ieder geval :present:

ps.

bedankt voor het delen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zei het toch, ik voel dat er wat geschreven wordt :D

Hartstikke fijn Trijsje, het moeilijkste heb je gehad, je bent er door en nu de rest nog :)

Ik hoop dat dat ook gaat lukken maar langzaam aan en `luister naar je lichaam` ;)

Succes :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vandaag veel mensen van dit forum persoonlijk gemaild met de vraag waar zij Baclofen krijgen voorgeschreven. Nog geen antwoord gehad. Tactus verslavingszorg doet het niet. Iris Zorg ook niet. Ik had een psycholoog aan de tel., die zei dat ze het bij Iris niet voorschrijven, omdat het niet voor iedereen werkt. Ik zei: nou ja, maar voor velen wel. waarom dan niet proberen? Maar ja, antwoord bleef nee.

Ik heb wel goede hoop op VNN, daar schijnt 1 arts het wel voor te schrijven, niet allemaal. Die arts is nu op vakantie, maar ik kan over een paar weken terugbellen. Moet ik wel een eind voor reizen, maar ja.

En dan heb ik nog hoop op mijn eigen huisarts, die volgende week terug is van vakantie. Ik ben al informatie aan het verzamelen,die ik hem kan geven.

En anders: vakantie boeken naar Spanje en het daar gewoon kopen voor een klein prijsje...maar ja hoeveel moet ik dan inslaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmiddag gestart met een halfje Baclofen. Daarna druk geweest en er niet meer aan gedacht. Om 20.00 uur pas voelde ik mij wat licht in mijn hoofd en lekker rustig. Ik ben een stresskip (ADHD ook) dus dit is ongekend fijn. Blikje bier stond me tegen, dus weggegooid. Misschien omdat ik me relaxed voelde? Om 21.00 uur 2e genomen. (Baclofen bedoel ik).

En heb zelfs net muziek kunnen luisteren op de laptop. Kon ik al jaren niet, veel te emotioneel. Andrea Bocelli nog wel! Als ik echt geen drank meer nodig heb, ga ik van dat geld een goeie geluidsinstallatie kopen. Nog voordat ik mijn kroegschuld afbetaal. Zou het echt kunnen, ik zonder drank? 40 jaar geleden nam ik mijn eerste, toen ik 14 was. Smaakte gelijk naar meer. Al die jaren... alles geprobeerd, echt alles, om ervan af te komen en uiteindelijk geprobeerd ermee te leren leven. Maar dat is geen leven.Ik hoop zo dat ik bij die 86% hoor die baat heeft bij Baclofen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie wel. Ik heb een hele fijne dag gehad. Zonder alcohol. Met mijn dochter naar Elburg geweest, terrasjes, winkeltjes... ik was echt relaxed en heb geen behoefte aan drank gehad. Maar ook geen gevecht tegen de trek, zoals ik eerder wel had als ik gestopt was. Alleen een heel kort moment, 's avonds laat, kwam er iets van vage trek opzetten, wat binnen 1 minuut weer verdween.

Kortom, ik weet niet wat me overkomt. Wel vaak aan drank gedacht, maar dan meer vol verbazing, omdat ik er geen zin in had en het niet eens miste. Een grote zak vol zomerfruit gekocht die snel op was. Heb wel behoefte aan zoet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Monika dat is toch ongelooflijk :) en dat bij 15mg. p/d. ?

Nou jij bent écht een bofkont of toch een "wonderpil" want dat is het echt.

Fijn te horen/lezen dat het zo snel werkt.

Succes verder maar daar twijfel ik niet aan :present:

ps.

en zonder bijwerkingen ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...