roelfiena Geplaatst 22 april 2023 Rapport Share Geplaatst 22 april 2023 Hallo, Ik ben nieuw hier en heb een vraag. Ik ben al 7 maand opgenomen bij ggz. Ik heb de laatste tijd nogal wat medicatie gebruikt en afgebouwd . Van alprazolam in een keer overgezet naar diazepam. Dat hier in de kliniek afgebouwd naar 0 mg sinds januari. Wel ad erbij gekregen. Eerst citalopram. Dit hielp niet. Weer in 1 week afgebouwd en overgezet naar sertraline 50 mg. Deed ook niks bij mij. Nu sinds anderhalve week medicatie vrij. Maar wat voel ik mij raar in mijn hoofd. Steeds het gevoel dat ik me "niet" goed voel in mijn hoofd en zo neer kan vallen. Heel moeilijk uit te leggen En extreem duizelig. Ga bijna denken dat er iets mis is in mijn hoofd. Is dit normaal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moderator Geplaatst 23 april 2023 Rapport Share Geplaatst 23 april 2023 Hallo, Ik zal jouw vraag uitzetten naar een verslavingsarts. Dit lukt vandaag alleen niet meer. We zijn ermee bezig. Wanneer er antwoord is zullen we je dit laten weten. Groet, Moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moderator Geplaatst 24 april 2023 Rapport Share Geplaatst 24 april 2023 Hallo, Ik heb nog wel even een vraag voordat ik zo ga overleggen met de verslavingsarts hier. Ben je op dit moment nog opgenomen? Je schrijft namelijk dat je al 7 maand bent opgenomen bij de GGZ. Met vriendelijke groet, de Moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roelfiena Geplaatst 24 april 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 april 2023 Ik ben nog steeds opgenomen ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moderator Geplaatst 24 april 2023 Rapport Share Geplaatst 24 april 2023 Hallo, Ik heb vanmiddag even overleg gehad met onze verslavingsarts over jouw vraag. Zij gaf aan aangezien je nog in opname zit dit te overleggen met de arts daar. Met vriendelijke groet, de Moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roelfiena Geplaatst 24 april 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 april 2023 Heb ik gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden