Spring naar bijdragen

Diazepam afbouw


roelfiena

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben nieuw hier en heb een vraag.

Ik ben al 7 maand opgenomen bij ggz.

Ik heb de laatste tijd nogal wat medicatie gebruikt en afgebouwd .

Van alprazolam in een keer overgezet naar diazepam. Dat hier in de kliniek afgebouwd naar 0 mg sinds januari. Wel ad erbij gekregen. Eerst citalopram. Dit hielp niet. Weer in 1 week afgebouwd en overgezet naar sertraline 50 mg. Deed ook niks bij mij. Nu sinds anderhalve week medicatie vrij. Maar wat voel ik mij raar in mijn hoofd. Steeds het gevoel dat ik me  "niet" goed voel in mijn hoofd en zo neer kan vallen.  Heel moeilijk uit te leggen  En extreem duizelig. Ga bijna denken dat er iets mis is in mijn hoofd. En ik ben angstig Hebben meer mensen hier last van?? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Je brein moet zich weer instellen dat het nu zelf aan de slag moet ipv de medicijnen die het over hebben genomen.

Hier gaat tijd overheen, weken of als je pech hebt zelfs maanden.  Google eens naar GABA en wat voor voedingsmiddelen je daar voor kunt gebruiken om dit stofje weer om hoog te krijgen. Je kunt ook GABA pillen bestellen via Vitakruid. Maar hiervoor moet je eerst overleggen met de apothker van hun.

Wel knap dat je volledig medicijn vrij bent, mag je trots op zijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Afke15:

Je brein moet zich weer instellen dat het nu zelf aan de slag moet ipv de medicijnen die het over hebben genomen.

Hier gaat tijd overheen, weken of als je pech hebt zelfs maanden.  Google eens naar GABA en wat voor voedingsmiddelen je daar voor kunt gebruiken om dit stofje weer om hoog te krijgen. Je kunt ook GABA pillen bestellen via Vitakruid. Maar hiervoor moet je eerst overleggen met de apothker van hun.

Wel knap dat je volledig medicijn vrij bent, mag je trots op zijn!

Ik dacht dat je juist geen gaba mocht gebruiken?  Wordt het dan beter?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...