Spring naar bijdragen

Even voorstellen. Ik heb mijn lichaam letterlijk gesloopt...


pikakiller

Aanbevolen berichten

Op 10-2-2023 om 06:15 zei Beatrix:

Welkom hier Marc,

Pfff, ben even stil van je verhaal ! Maar wat ontzettend goed dat je hier komt en je verhaal vertelt. Zal niet makkelijk zijn geweest !

Maar het erkennen van het probleem, het accepteren is stap 1. Nu dag voor dag werken aan een alcoholvrije toekomst. Hier zijn velen je voorgegaan dus met de juiste motivatie gaat het ook jou lukken ! Blijf hier komen, lees bij anderen en schrijf hier op je eigen draadje. Maak elke dag een afspraak met jezelf dat je die dag niet zult drinken en zo zal je stap voor stap verder komen. E zullen zeker ook wel hobbels op je pad komen, maar hou voor ogen dat je het aankunt. Jij bent degene, die het heft in handen hebt en niemand anders, ook die alcohol niet !!

Heel veel sterkte!

Dag Beatrix, dank je wel. Het was zeker niet makkelijk. Maar dat weet iedereen hier wel. Iedereen zit hier toch in hetzelfde schuitje. De een is al wat verder dan de ander. En daar kan ik en wij allemaal van leren. En dat is mooi! Elkaar helpen, steunen en motiveren! Zat eerst op een ander bekend Nederlands forum, waar ik de naam niet van ga noemen. Dat forum was 20 jaar geleden, leuk, leerzaam en boeiend. Maar is helaas veranderd in een trollenverzamelplaats. Gelukkig heb ik nu dit forum gevonden, waar de mensen wel serieus met elkaar omgaan. Is erg belangrijk, want het is ook een serieus onderwerp!

Maar uiteindelijk moeten we het toch allemaal zelf doen. De alcohol is mij niet meer de baas en ik hoop dat dat zo blijft!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...