YEOJ Geplaatst 29 november 2022 Rapport Share Geplaatst 29 november 2022 Zwaar verslaafd aan het witte poeder. 20 jr geleden begonnen met reacteatief gebruik, naar al snel werd dat meer en meer. In 2005 voor het eerst geaccepteerd dat ik verslaafd was, maar het duur nog meer dan tien jaar tot ik hulp vroeg en naar een kliniek ging. Na die opname gebruikte ik 7 mnd niet, maar op een dag fluisterde het stemmetje in mijn hoofd dat het wel wel kon. ‘Gewoon’ 1 keertje. Dus niet. Een jaar laterwerd ik weer opgenomen. Na die opname hield ik het maar 1 dag vol! Ik raak nu in snel tempo alles kwijt; werk, relatie, omgang met mijn kids, gezondheid financiële situatie is slecht, veel schulden, vrienden kwijt, lichamelijk op, etc. Het gaat niet goed met me. Erg slecht zelfs. Vorige week mijn werk opgezegd en aangemeld voor mijn derde opname. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CleanElfje Geplaatst 30 november 2022 Rapport Share Geplaatst 30 november 2022 Hey YEOJ. Ik hoop dat t nu redelijk met je gaat. Ik ben Elvira, 40 en ben sinds deze week gestopt met alcohol en coke. Misschien is het fijn voor ons als we hier kletsen over wat we meemaken in het stoppen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
YEOJ Geplaatst 2 december 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2022 Hoi Elvira, knap van je om te stoppen met alle rotzooi! Hoe gaat het tot nu toe? Zeker prima om met elkaar te connecten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CleanElfje Geplaatst 8 december 2022 Rapport Share Geplaatst 8 december 2022 Hey, sorry man. Ik merk dat ik hier niet zo vaak op kijk. Ik ben niet zo van het achter de laptop kruipen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frederik Geplaatst 31 december 2022 Rapport Share Geplaatst 31 december 2022 Zitten er buiten je gebruik om ook andere dingen in het leven tegen waardoor je steeds meer bent gaan gebruiken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjebel Geplaatst 29 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2023 Ik ben zelf ook verslaafd aan coke nu al ruim 20 jaar ben op me 14e begonnen en ook vanalles geprobeerd om te stoppen, nu ben ik de laatste tijd veel over baclofen aan het lezen heeft iemand er hier ervaring mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frederik Geplaatst 29 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2023 34 minuten geleden zei pietjebel: Ik ben zelf ook verslaafd aan coke nu al ruim 20 jaar ben op me 14e begonnen en ook vanalles geprobeerd om te stoppen, nu ben ik de laatste tijd veel over baclofen aan het lezen heeft iemand er hier ervaring mee Ik lees er ook over en denk er aan het te proberen. Op DrugsForum kun je wat ervaringen lezen: https://drugsforum.nl/search/7329406/?q=Baclofen&o=relevance Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjebel Geplaatst 29 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2023 Ik zie niks met coke ga nog even kijken of ik wat meer informatie erover kan vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden