Spring naar bijdragen

HOE IS HET MET IEDEREEN?


bolletje

Aanbevolen berichten

Hoi bolletje. 

Mijn naam is Nico en ben aan het afbouwen diazepam zit nu op 4 mg diazepam maar wordt erg zwaar nu

We willen iom psychiater over stappen op taperingsstrips 

Soms zie het niet meer zitten vooral in de ochtend veel onrust en angst 

Elke dag weer ik ben moedeloos op dit ogenblik 

Ik kom van 20 mg langzaam afgebouwd 

Wanneer komt hier een einde aan wat een hel zeg

Ik kan wel wat steun gebruiken 

Gr Nico 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje 

Ik zat even op 1 mg maar ben denk ik te snel gegaan was niet meer te doen 

Iom psychiater terug naar 4 en volgende week met taperingsstrips gaan verlagen ik zie er tegen op nu

Alles is zwaar onrustig en angst vooral in de ochtend het zwaarste 

Gr Nico 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Tiso,

Heb je een beetje de verhalen gelezen van hier? Het is inderdaad ontzettend zwaar en veel mensen, waaronder ikzelf, willen veel te vlug. Wat beter is, is dat je een klein korreltje van de medicatie afbreekt. Das echt meer dan genoeg, en ook belangrijk is dat je probeerd dat een maand vol te houden. Als je je weer wat stabieler voelt breek dan weer een iets groter stukje af. Goed eten en veeeeeel drinken dan spoelt het schoon van binnen, en als je kan rust dan iedere dag een uurtje of zo. Ja joh, het is zwaar maar je krijgt dadelijk je leven weer terug.

Wat doe je zo heel de dag?

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi bolletje 

Ik loop hard en wandel veel doe lichte dingen huishouden 

Maar als je weer diep zit is het lastig om dit te blijven doen

Drink ook veel water en slik nu l theanine erbij om de angst en onrust iets draagbare te maken 

Maandag gesprek met psychiater om de laatste 4 mg af te bouwen willen dit langzamer doen

Gr Nico 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Tiso,

Ja joh hier moet je toch doorheen. Ikzelf zou eens veel minderen met lich. beweging. Dit kost heel veel energie, en het is juist belangrijk dat je je engergie een beetje verdeeld en afwisseld met veel rust zodat je wat overhoud. Dat hardlopen kan je naderhand wel weer oppakken. De angst waar je het over hebt waar bestaat die uit? En hoe gaat het slapen en eten, lukt dat een beetje?

En verder is accepteren dat het nu zo rot is. Dit kan het ook wat makkelijker maken voor je. Sterkte:rose:

 

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat kan het gevolg zijn ontwenning Tiso. Je geest moet nu een hele hoop verwerken omdat prikkels nu niet meer weg gedrukt worden door medicatie, Een warme douche op je nek, ontspanningsmuziek of meditatiemuziek kan je daar mee helpen, en voor de rest is het echt uitzitten. Dadelijk komen er ook dagen waarin je je goed voelt, houd je daar maar aan vast. Sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...