Frederik Geplaatst 27 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2022 Rustig nog hier! Goed te zien dat er weinig mensen met een drugsverslaving kampen kennelijk :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reboot Geplaatst 6 november 2022 Rapport Share Geplaatst 6 november 2022 Op 27-10-2022 om 02:06 zei t0mm1e: Rustig nog hier! Goed te zien dat er weinig mensen met een drugsverslaving kampen kennelijk :) Ik wilde dat dit waar was, wat hier staat. Ben bang dat het andersom is, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frederik Geplaatst 6 november 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 november 2022 Volgens mij zijn er een paar nieuwe categorieën toegevoegd aan het forum, waaronder deze voor ‘drugs’. Meen deze namelijk niet gezien te hebben een paar maanden gelede. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reboot Geplaatst 6 november 2022 Rapport Share Geplaatst 6 november 2022 Zelf gebruik ik geen drugs, nooit gedaan ook, was hier puur om informatie te winnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frederik Geplaatst 7 november 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 november 2022 Goed om te horen. Ben je naaste van iemand die gebruikt en daarom opzoek? Je hoeft niet te antwoorden hoor, als je dat vervelend vindt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reboot Geplaatst 8 november 2022 Rapport Share Geplaatst 8 november 2022 Je bent hier echt wel helemaal alleen. Soms zie Je iemand weer wegglijden, Je wilt diegenen zo graag bij de arm pakken en omhoog trekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frederik Geplaatst 10 november 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2022 Verslaving is echt naar. Het is geen echte 'ziekte' maar je kunt jezelf niet goed bedwingen om er mee te stoppen, omdat de fase waar je doorheen moet ook heel lastig is. En dat is soms moeilijk te begrijpen door de buitenwereld. Ik kan mij bijvoorbeeld niet voorstellen dat iemand verslaafd is aan gokken. Of misschien toch weer wel, want ik heb het met andere middelen. Je doet iets terwijl je weet dat het niet (meer) werkt en eigenlijk niet verstandig is. Zo moeilijk. En de maatschappij met allerlei instantie die natuurlijk aan je deur kloppen. En het is heel lastig om te bekennen dat je niet 100% inzetbaar bent en tijdelijk echt niet kunt meedraaien. Je ligt er dan meteen overal uit zo ongeveer, dus blijf je gebruiken om mee te kunnen draaien met de maatschappij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reboot Geplaatst 23 november 2022 Rapport Share Geplaatst 23 november 2022 Bedankt voor je antwoord, heb ik wel wat aan. Het lastige vind ik dat ze mij/ons ook mee naar beneden trekken, het beïnvloed ook mijn leven terwijl ik niet gebruik Loslaten en het probleem bij hun laten. Moeilijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
YEOJ Geplaatst 28 november 2022 Rapport Share Geplaatst 28 november 2022 Hallo! Ik ben Joey, 38 en zwaar verslaafd aan C. Al heel lang helaas, Dat is het slechte nieuws. Het goede nieuws is dat ik ben afgekickt van mijn alcohol verslaving! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frederik Geplaatst 1 december 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2022 Is de verslaving bij jullie een geïsoleerd probleem? Bij mij speelt er afgelopen 2 jaar iets in mijn leven waardoor de verslaving in stand gehouden worden. Het levert stress en emoties op waar ik nog steeds niet op normale manier mee om weet te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden