lady jane Geplaatst 13 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2022 ik spaar t op tot het weekend @Spirit en dan zet ik een CD op en is het meestal binnen 1/2 uur gepiept Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 13 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2022 33 minuten geleden zei lady jane: ik spaar t op tot het weekend @Spirit en dan zet ik een CD op en is het meestal binnen 1/2 uur gepiept Nee, mijn aanrecht moet leeg, iedere dag.Ik was daarom altijd meteen maar af, dan is dat klaar. Nu ook alles alweer spik en span. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2022 dan is er ook niets om tegenop te zien lijkt me. of maak je er een puinhoop van als je kookt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 14 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2022 14 uur geleden zei lady jane: dan is er ook niets om tegenop te zien lijkt me. of maak je er een puinhoop van als je kookt? Valt wel mee.Die puinhoop zit tussen mijn oren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden