ferry Geplaatst 17 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2006 Hallo allemaal,Ik realiseer me nu, dat ik deze categorie, verleden jaar heb ingevuld en niet meer is terug te vinden.Mijn excuses hiervoor. Ik ben 57 jaar jong, bijna 32 getrouwd en jammer genoeg geen kinderen.Werken is verleden tijd voor me. Wel doe ik geregeld vrijwilligerswerk. Mijn hobby's zijn: het kweken van kanaries. Het vliegen met mijn roofvogel. En in de zomermaanden varen met onze boot. En natuurlijk niet te vergeten, onze lieve hond een Golden Retriever genaamd, Boella.Ik wil graag proberen deel te nemen aan het Forum, maar dat hadden jullie alwel gemerkt.Zo nu is dit ook gebeurd.groeten Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 29 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2006 Hoi Ferry,Ik vond het ineens zo zielig staan, die 0 reacties bij jouw herplaatsing, hoewel we je nu inmiddels natuurlijk allemaal kennen.Dus nu staat er een 1-tje.Groetjes, Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 30 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2006 Hallo Anna,Wat lief van je.!!!!!!!!!!!!!!liefs Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 31 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2006 en nog een reactie, meestal sla ik wie is wie over maar nu er zoveel nieuwe namen bijgekomen zijn ben ik weer eens op dit draadje terechtgekomen. Volgens mij ben jij een groot dierenliefhebber ...en trainen met een roofvogel lijkt me ontzettend gaaf om te doen, ik ga altijd graag kijken naar roofvogelshows en vind het vreselijk indrukwekkende dieren.Verder wil ik zeggen dat ik je een fijne aanwinst op het forum vind, een positief woord voor iedereen met ook een kritische noot. Weet dat als je zelf problemen hebt dat je ze hier ook altijd kwijt kunt!!dus een laat welkom voor Ferry! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 31 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2006 Hallo Tapas,Dank je wel, voor het compliment, wordt er verlegen van.groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 31 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2006 Hallo Ferry,Nogmaals welkom op het Forum en fijn, dat je zo goed voor me geduimd hebt gisteren, het is gelukt, vandaag dag 10.Groetjes Sneeuwwitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden