Spring naar bijdragen

vergeten te doen


ferry

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik realiseer me nu, dat ik deze categorie, verleden jaar heb ingevuld en niet meer is terug te vinden.
Mijn excuses hiervoor. Ik ben 57 jaar jong, bijna 32 getrouwd en jammer genoeg geen kinderen.Werken is verleden tijd voor me. Wel doe ik geregeld vrijwilligerswerk. Mijn hobby's zijn: het kweken van kanaries. Het vliegen met mijn roofvogel. En in de zomermaanden varen met onze boot. En natuurlijk niet te vergeten, onze lieve hond een Golden Retriever genaamd, Boella.
Ik wil graag proberen deel te nemen aan het Forum, maar dat hadden jullie alwel gemerkt.
Zo nu is dit ook gebeurd.
groeten Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

en nog een reactie, meestal sla ik wie is wie over maar nu er zoveel nieuwe namen bijgekomen zijn ben ik weer eens op dit draadje terechtgekomen. Volgens mij ben jij een groot dierenliefhebber ...en trainen met een roofvogel lijkt me ontzettend gaaf om te doen, ik ga altijd graag kijken naar roofvogelshows en vind het vreselijk indrukwekkende dieren.

Verder wil ik zeggen dat ik je een fijne aanwinst op het forum vind, een positief woord voor iedereen met ook een kritische noot. Weet dat als je zelf problemen hebt dat je ze hier ook altijd kwijt kunt!!

dus een laat welkom voor Ferry!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...