Jip Geplaatst 19 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2022 Hoi allen, vanavond begin ik met de afbouw van lorazepam. Ik gebruikte 0.25 mg. en vanavond start ik met 0.125. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat. Mijn psychiater gaf aan dat 0.25 ook per direct gestopt kan worden, maar ik kies voor deze tussenstap. Ik houd jullie op de hoogte! Groetjes jip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marretje Geplaatst 21 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2022 Op 19-5-2022 om 17:20 zei Jip: Hoi allen, vanavond begin ik met de afbouw van lorazepam. Ik gebruikte 0.25 mg. en vanavond start ik met 0.125. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat. Mijn psychiater gaf aan dat 0.25 ook per direct gestopt kan worden, maar ik kies voor deze tussenstap. Ik houd jullie op de hoogte! Groetjes jip Heel veel succes Jip! Doe rustig aan, dan breekt het lijntje niet! Liefs, Marretje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jip Geplaatst 22 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2022 Hoi, idd slecht slapen, maar ik wil er vanaf. Vanavond ga ik verder terug naar 0 anders verleng ik de ellende alleen maar.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden