Spring naar bijdragen

Even kennis maken


Duifje

Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei Duifje:

Mag ik weten hoe jij het hebt aangepakt?

Na de zoveelste kater en beschamende vertoning vooraf , was het echt genoeg. Had al een paar jaar eerder traject bij novadic gevolgd maar daar werd ik eerder recalcitrant van.  Ik vond dit forum en ging vol goede moed van start . Eerst met de bedoeling te leren op een "normale " manier een drankje te nuttigen , zonder mezelf steeds compleet van de wereld te drinken.  Dat leek goed te lukken . Na eerst een paar maanden geheel onthouding,  nam ik soms een "beloningspilsje " bij thuiskomst van een feest omdat ik zo goed van de drank af was gebleven . Nou je voelt m al aan komen,  dat ging niet goed. Na weer een fikse uitglijder had ik er helemaal genoeg van en zette ik mezelf impulsief op het jaarpact en daar sta ik nu nog.  Ik heb hier alles gelezen op het forum wat ook maar enigszins helpend voor mij kon zijn . Alleen al het lezen , ook van alle boeken over alcoholmisbruik hielp mij om het vol te houden . 

Ik hoef echt niet meer,  ben veel leuker zonder drank.  

Zo fijn  nooit geen kater meer, nooit meer angstig je telefoon checken wat je weer gestuurd had of je ogen uit je kop ervoor schamen 

Heerlijk 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oja en toen ik stopte besloot ik 6 weken later ook mijn nicotine verslaving aan de wilgen te hangen.  Ik ging obsessief sporten,  een beetje onmatig zijn is ons niet vreemd en viel zelfs 10 kilo af . Complete metamorfose .

Het stoppen is eigenlijk verrassend simpel,  de eerste niet nemen is het enige wat je moet doen .  Alles is geoorloofd,  behalve dat . Go for it 

bewerkt door Francoise
Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei Duifje:

Heerlijk voor je!! Ik zal ook alles gaan uitpluizen. Heb via Pinkman een website doorgekregen van Iriscare. Daar ga ik eat mee doen.

Goedemorgen Duifje,

Een  paar dagen terug heb ik je een pb gestuurd, maar deze had je nog niet gelezen. Zou je daar naar kunnen kijken dan kan ik je verder helpen met die meetings van Iriscovery.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Pinkman:

Goedemorgen Duifje,

Een  paar dagen terug heb ik je een pb gestuurd, maar deze had je nog niet gelezen. Zou je daar naar kunnen kijken dan kan ik je verder helpen met die meetings van Iriscovery.

In mijn postvak zit niks, alleen bovenstaand bericht van jou 2 x...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...