Spring naar bijdragen

Oxazepam


Gerry

Aanbevolen berichten

Ik wil van de oxazepam af maar krijg hetniet voor elkaar.Ben al een paar keer gestopt en na een paar dagen allerlei symptomen kwamen terug zoals angst zweverig hood onzeker .Ik ben gestopt met halve tablet 10 mg.Ik gebruikte niet veel meestal 2 tabletten van 10 mg.Ik gebruikte het ongeveer 4 maand.Toen afgebouwd met steeds 1/2 tablet toen gestopt en na een paar dagen weer de symptomen als hier boven beschreven.Ik weet nu niet hoe ik moet afbouwen.Weet iemand raad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is moeilijk te zeggen hoe je het moet doen. Ik denk dat je te snel te grote stappen neemt. Ik zou veel langzamer afbouwen en wachten met de volgende stap tot je stabiel bent of om laten zetten naar diazepam. In iedere geval niet steeds stoppen en weer gaan gebruiken.

Ik heb zelf afgebouwd met een kwart per week. Ik had klachten tijdens gebruik en ook tijdens de afbouw en na de ontwenning. Voor mij was het liever slecht voelen zonder pillen dan slecht voelen met pillen. Maar het is een hel waar je doorheen moet. En volhouden!!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...