Zbb Geplaatst 15 september Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september Dag 6 is ook een feit. weinig tot geen trek gehad vandaag. het voelt goed om gestopt te zijn en je begeleiders wel te zien roken. vanavond dacht ik een spoortje jaloezie te bespeuren bij een van hen. er zijn vele medebewoner hier die ook wel graag zouden stoppen met roken maar die de stap heel erg moeilijk vinden. Nu is het ook geen gemakkelijke plek om te stoppen hier omdat de meeste mensen toch hoog in hun emoties zitten. ik was al langere tijd van plan om weer te stoppen en had al in me hoofd om in de kliniek het stoppen met roken ook aan te pakken. dan heb je er toch alvast naartoe kunnen leven zeg maar. voor nu gaat het goed Nu de motivatie vast zien te houden. op naar dag 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 18 september Auteur Rapport Share Geplaatst 18 september Nog steeds gestopt maar nu ik met verlof ben en even thuis zit,heb ik het wel moeilijk. ik wist dat dit zou gebeuren dus het is niet dat het me overvalt maar fijn is anders. Echt zo n soort zeurende hongergevoel maar dan naar nicotine. Maargoed het is er en gewoon maar accepteren dat het er is. zit niet veel anders op dan acceptatie of terugvallen de eerste lijkt me toch het beste vandaag dag 9 of 10 ik ben de tel kwijt ook niet echt belangrijk verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 19 september Auteur Rapport Share Geplaatst 19 september Weer een rookvrije dag in de pocket Af en toe lastige momenten maar die gaan uiteindelijk toch ook weer voorbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 27 september Auteur Rapport Share Geplaatst 27 september Nog steeds gestopt maar wel een paar uitglijders gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden