Spring naar bijdragen

Hoi iedereen


Saxofoontjezaandam

Aanbevolen berichten

Heey goedenavond,  

Laat ik beginnen met iedereen de allerbeste wensen voor 2022 te wensen, waarin wij hopelijk iets kunnen betekenen voor elkaar.

 

hoi ik ben een 30-jarige Zaankanter met een Liefde voor het spelen van saxofoon  en ik ben/ of was verpleegkundige in een verpleeghuis. 
Ook Ben iK Homoseksueel, maar loop er niet graag mee te koop, en houd van een rustig leven te lijden met mij vriend in de toekomst. 

nu klinkt het alsof ik op een verkeerd forum zit, maar niets is minder waar,  want ik loop ook rond met een fikse verslaving en ben op zoek naar contactpersonen. 

Ik was werkzaam als verpleegkundige niveau 4 in een verpleeghuis.  Ik was gek op mijn werk,  ik had tijdens mij stage allemaal verschillende zorgtaken uitgeprobeerd, van het ziekenhuis tot gehandicapten zorg,  maar uiteindelijk ben ik zowel in de thuiszorg,  als in het verpleeghuis mijn passie gevonden. 
ik

ben nu 30 jaar oud en ruim 2,5 jaar geleden begon echter de ellende.
de werkdruk werd steeds hoger en veel vast personeel ging weg op mijn werkplek.   Dit werd opgevuld met flexers, en ook al waren dit toppers, je wist nooit wat voor vlees je in de Kuip had. 
 

de stress en werkdruk werd hoger en de zorg voor de bewoners; die voor mij centraal staat,   Begon eronder te lijden.  Hierdoor nam ik regelmat extra diensten aan, met name en avond, omdat ik die meerdere keren extra wel trok.  
Alleen hoofdpijn en stress werden bijna dagelijkste kost, en slapen deed ik nauwelijks tot niet.  IK had paracetamol geprobeerd en klom steeds via de noodvoorraad hoger en hoger maar naproxen, lidocaine, tramadol en uiteindelijk Oxycodon.  
 

daar begon de ellende mee, de oxycodon werd bijna dagelijkse kost en ik stal Het gauw mee Van werk, en heb dit zo een 2,5 jaar volgehouden.  Ik Ben al een keer bij Brijder opgenomen en ben een half jaar later weer terug gevallen. 

ik wilde er al Stoppen en had afgezegd, mijn laatste dienst zou zijn met oud en nieuw 2022.  
echter een week voorrat ik ermee stopte werd ik op staande voet ontslagen omdat men erachter is gekomen dat ik deze diefstallen heb gepleegd. 
 

ik heb dus nu geen baan en wacht op een verder onderzoek en dagvaardiging van de politie.  Maar mijn leven is ingestort,  raak ik mijn diploma kwijt,  en wat zal de straf zijn? 
 

als Iemand ervaring heeft hiermee, zou ik graag in gesprek willen gaan hoe het proces zal verlopen,  want ondanks dat mijn doodsdrift hoog is, heb ik nog teveel om voor te leven (mijn lieve vriendje uit België),  mijn appartement en nog veel meer.  
 

echter voelt het soms niet meer zo aan….. en ben in ik bang dat ik mij nooit meer zo blij al voelen. Als Er mensen zijn die met met willen praten zijn ze meer dan welkom❤️ 
 

dank je wel,

groetjes, 

A

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...