Spring naar bijdragen

2022 januari Pact wie doet mee - zie droge Jan draadje


CarpeDiem

Aanbevolen berichten

Lieve mensen allemaal. 

Ten eerste een heel gelukkig en fijn nieuw jaar gewenst. Dat we de kracht in ons kunnen  ervaren die ons over de goede paden leidt.

Hier zit ik dan om 2:15. Misselijk van de 0.0 rose ...Maar morgen  (Ofwel, vandaag als ik  wakker word), ben ik er vast een stuk beter aan toe dan als het een fles champagne was geweest en nog een flesje rose...en wie weet hoe veel meer. 

1e kerstdag zat ik op zo'n 40 dagen droog. Toen ging t mis. Heldagen erna, ik kom in extreme angstbuien terecht. Daarom heb ik besloten er nu weer voor te gaan. Daarvoor zelfs al een keer een jaar of 2. T kan wel...maar de uitdaging blijft er, blijkbaar.

 

Maar wat is er mooier dan op 1 januari zonder kater wakker te worden? Die heb ik dan maar te pakken.

Zijn er meer met mij die deze januari willen aangrijpen om er een goede start van het jaar van de te maken?wie stopt er nog meer in januari 2022. Ik hoor 't graag. Ik blijf t saai en eenzaam vinden zonder alcohol

En ik hoop op wat steun , herkenning of motivatie van lotgenoten. 

 

Gaan we ervoor, ik wel , wie gaat met mij mee?

 

Miss Carpe

bewerkt door CarpeDiem
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat goed dat je er weer voor gaat, miss Carpe! Voor steun zit je hier goed.

Voor wat betreft je draadje: die hebben we al, Droge Jan 2022, scroll even naar beneden en je ziet het staan. Hierbij van harte uitgenodigd om je bij dit pact aan te sluiten, zo helpen we elkaar. Maar wat leuk dat jij ook met dit idee van een pact komt  top! Het lijkt me alleen wat handiger dat we het bij één draadje houden om het overzichtelijk te houden. Dus nogmaals: join us! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • CarpeDiem changed the title to 2022 januari Pact wie doet mee - zie droge Jan draadje

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...